  • 1. Data: 2008-09-10 13:36:56
    Temat: BP 4-4000 SHDSL Analog
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Witam!

    Co sądzicie o tej usłudze "biznes pakiet 4/4Mbit SHDSL Analog".
    Warto w to wchodzić, koszty to ponad równowartość 3xDSL 8Mbit.
    Od niedawna wprowadziła nasz TP do swojej oferty.
    Ktoś już ją ma i testował ??

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2008-09-10 14:05:07
    Temat: Re: BP 4-4000 SHDSL Analog
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Co sądzicie o tej usłudze "biznes pakiet 4/4Mbit SHDSL Analog".
    > Warto w to wchodzić, koszty to ponad równowartość 3xDSL 8Mbit.
    > Od niedawna wprowadziła nasz TP do swojej oferty.
    > Ktoś już ją ma i testował ??

    dopoki byl kontakt z ludzmi, szlo opornie
    jak uruchomili, to dziala bez uszkodzen, parametry spelnia

  • 3. Data: 2008-09-10 14:31:17
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Michał_Sz wrote:

    > Co sądzicie o tej usłudze "biznes pakiet 4/4Mbit SHDSL Analog".
    > Warto w to wchodzić, koszty to ponad równowartość 3xDSL 8Mbit.
    > Od niedawna wprowadziła nasz TP do swojej oferty.
    > Ktoś już ją ma i testował ??

    jakiś link poproszę bo by mi się przydało takie łącze

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 4. Data: 2008-09-10 21:21:25
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    brum pisze:

    > dopoki byl kontakt z ludzmi, szlo opornie
    > jak uruchomili, to dziala bez uszkodzen, parametry spelnia

    A ile takie łącze jest w stanie przenieść pakietów/s.
    Czy można spokojnie wymienić zamiast polpaka 2M/2M.
    Szkoda że dają tylko 8 adresów IP.

    Mam jeszcze z dwa dni od decyzji czy brać, podobno wszystko gotowe ale
    cholera jak wezmę 3xDSL 8Mbit/1024 to ma 3x8= 24 adresy ( no odliczając
    te potrzebne dla modemu itp.) a nie 8 :-(.
    Sam nie wiem numery telefoniczne nie są mi potrzebne.

    Jak radzicie wchodzić w te łącze ??
    Zamierzam za jakieś 6 miesięcy wejść w światło ale zarazie muszę się
    czymś posiłkować.

    Michał Sz.

  • 5. Data: 2008-09-11 04:21:07
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy można spokojnie wymienić zamiast polpaka 2M/2M.
    tak

  • 6. Data: 2008-09-11 06:59:15
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    brum <b...@o...eu> wrote:
    > tak

    Z tą różnicą, że
    - na polpaku możesz mieć dowolną liczbę adresów IP, na SHDSL masz 8.
    - na polpaku możesz mieć BGP, na SHDSL nie.

    a.

  • 7. Data: 2008-09-12 15:05:43
    Od: "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl>

    Wemif wrote:

    > Z tą różnicą, że
    > - na polpaku możesz mieć dowolną liczbę adresów IP, na SHDSL masz 8.
    > - na polpaku możesz mieć BGP, na SHDSL nie.

    Zakrawa na paranoję ;>

    --
    TOM

  • 8. Data: 2008-09-13 05:40:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Zakrawa na paranoję ;>

    a co to za usluga bo ja ciągle nie jestem w stanie jej namierzyć, za to
    rozmowa z infolinia 9330 wprawiła mnie w dobry humor

    chciałem sobie połaczyć 2 LANy linkiem o prędkości FastEthernet-u (może
    z 10km) to policzyli sobie 20k miesięcznie i już nawet nie pytałem czy
    per punkt czy za całość bo wydaje mi się to cena przewyższająca budowe
    światłowodu na tym odcinku :)

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 9. Data: 2008-09-13 08:43:55
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    futszaK <f...@g...com> wrote:

    > a co to za usluga bo ja ciągle nie jestem w stanie jej namierzyć, za to
    > rozmowa z infolinia 9330 wprawiła mnie w dobry humor

    Popros opiekuna o oferte i opis. Tej uslugi chyba nie ma na www.

    a.

  • 10. Data: 2008-09-13 14:57:11
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 13.09.2008 futszaK <f...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > z 10km) to policzyli sobie 20k miesięcznie i już nawet nie pytałem czy
    > per punkt czy za całość bo wydaje mi się to cena przewyższająca budowe
    cóż..
    netia za 50mbit transmisję pomiędzy dwoma punktami - pomiędzy ok 10km -
    w obu światłowód netii był - zażyczyła sobie 5k miesięcznie.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator