  • 1. Data: 2008-09-15 11:40:51
    Temat: Kary dla &TP
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Niedawno &TP zaproponowała,że zamiast płacić kary wymierzone przez UKE,
    chce inwestować na terenach wykluczenia cyfrowego.
    Mówiąc naszym językiem,zamierza budować nam konkurencje za
    pieniądze,które powinny iść na budowe dróg,szkół i tak dalej.

    Skoro &TP jest taka chętna budować infrastrukture na wsiach, to niech da
    nam, w ramach tych kar,dostęp szerokopasmowy (minimum 100 megabitów) do
    jakiegoś Xa (niekoniecznie do Internetu), dzięki czemu my będziemy mogli
    podłączać na terenach wiejskich klientów w sposób naprawde
    szerokopasmowy,poprzez sieci LAN,które już posiadamy.
    Nie musi to mieć postaci światłowodu w każdym sołectwie (którego budowa
    kosztuje koszmarne pieniądze),ale chociażby możliwości szerokopasmowego
    podłaczenia się poprzez jakiś punkt na terenie gminy (np.dawna centrala
    telefoniczna gdzie są światłowody).
    Mając dostęp do Xa (PlX,ACX,PIX etc) jesteśmy w stanie dostarczyć dobry
    i szybki Internet na terenach wiejskich, do czego promowany na siłe
    WiMax się poprostu chowa.
    Jeśli znajdę chociaż odrobinę aprobaty, jestem skłonny napisać stosowny
    list do Pani Prezes UKE i w imieniu KIKE byśmy go wysłali.
    Co Wy na to ?

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 2. Data: 2008-09-15 12:16:20
    Temat: Re: Kary dla &TP
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    za

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/ >

  • 3. Data: 2008-09-15 12:41:55
    Od: " qwa" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    futszaK <f...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Mówiąc naszym językiem,zamierza budować nam konkurencje za
    > pieniądze,które powinny iść na budowe dróg,szkół i tak dalej.

    .. fajne, fajne... każdy sobie to interpretuje jak mu pasuje ;)

  • 4. Data: 2008-09-15 12:46:40
    Od: futszaK <f...@g...com>

    qwa wrote:

    > ... fajne, fajne... każdy sobie to interpretuje jak mu pasuje ;)

    to juz tak mi się napisało, też wole żeby pieniądze wydać na krajową
    infrastrukture telekomunikacyjną niż drogową (środowisko naturalne), ale
    jak wydawać to z sensem, a nie na ADSL na wioskach w czasie kiedy
    802.11a nie mówiąc o FastEthernecie daje dużo lepszy stosunek
    jakość/cena.

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 5. Data: 2008-09-15 17:42:16
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Niedawno &TP zaproponowała,że zamiast płacić kary wymierzone przez UKE,
    > chce inwestować na terenach wykluczenia cyfrowego.

    Gwoli scislosci - to UKE wyszlo z takim pomyslem, zeby TP w zamian za kary
    przeznaczylo te pieniadze na inwestycje. To byl pomysl UKE. Czym
    podyktowany? Ano tym, ze kary te byly bardzo watpliwie nalozone na TP i
    zachodzi bardzo duze prawdopodobienstwo, ze zostana one koniec koncow
    uchylone przez sady.

  • 6. Data: 2008-09-15 19:59:00
    Od: futszaK <f...@g...com>

    ttt wrote:

> [...]
    > podyktowany? Ano tym, ze kary te byly bardzo watpliwie nalozone na TP i
    > zachodzi bardzo duze prawdopodobienstwo, ze zostana one koniec koncow

    nieeee no,przecież to są jakieś absurdy

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 7. Data: 2008-09-15 20:16:59
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > nieeee no,przecież to są jakieś absurdy

    Masz racje, absurd:

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=11437

  • 8. Data: 2008-09-16 08:11:31
    Od: szczebel <t...@g...com>

    futszaK pisze:

    > nieeee no,przecież to są jakieś absurdy

    A ja mam takie wrażenie, że tepsa (przy jej wszystkich wadach) to taki
    dyżurny chłopiec do bicia. Jak nie masz komu dowalić kopnij tp.

    szczebel

  • 9. Data: 2008-09-16 09:01:59
    Od: futszaK <f...@g...com>

    szczebel wrote:

    > A ja mam takie wrażenie, że tepsa (przy jej wszystkich wadach) to taki
    > dyżurny chłopiec do bicia. Jak nie masz komu dowalić kopnij tp.

    nic nowego nie napisałeś,wcześniej dostawało jej się za wieczny BMT od
    młodych entuzjastów teleinformatyki,a teraz ci sami entuzjaści,którzy
    stali się w międzyczasie niezależnymi operatorami najeżdżają na &TP za
    to że podłacza ludzi po ADSLach

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 10. Data: 2008-09-16 15:37:24
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    > Co Wy na to ?

    Ty weź się kup na rozwijaniu firmy a nie na kopaniu się z koniem.
    Strata czasu..

    Marcin