  • 1. Data: 2008-09-09 08:55:36
    Temat: TPSA z kim załatwiać trudne przypadki?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Z kim załatwiać trudne przypadki w TP?
    Mój "opiekun biznesowy" słabo się stara, zastępca jego bezpośredniego
    przełożonego również.
    Gdzie uderzyć dalej?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2008-09-09 09:00:17
    Temat: Re: TPSA z kim załatwiać trudne przypadki?
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Z kim załatwiać trudne przypadki w TP?
    > Mój "opiekun biznesowy" słabo się stara, zastępca jego bezpośredniego
    > przełożonego również.
    > Gdzie uderzyć dalej?

    Ja mam też takiego opiekuna że niech go szlak trafi, nic nie idzie
    normalnie załatwić, wcześniej miałem opiekunkę, fajna babka i bardzo
    dobrze mi się z nią załatwiało a teraz mam takiego oszołoma że SHDSL
    załatwia mi już 6 miesięcy i jak do niego nie zadzwonię to on chyba
    nigdy by nie zadzwonił.

    Ap ropo, czy można zmienić opiekuna ??

    Michał Sz.

  • 3. Data: 2008-09-09 09:47:17
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Michał_Sz pisze:

> [...]
    > dobrze mi się z nią załatwiało a teraz mam takiego oszołoma że SHDSL
    > załatwia mi już 6 miesięcy i jak do niego nie zadzwonię to on chyba

    Tia... 3 miesiące czekałem na patchcord + switch do MetroEthernet....
    Dostali wypowiedzenie umowy na ME + na istniejący ATM (z terminem
    wypowiedzenia). Reakcja ... natychmiastowa :D

    > Ap ropo, czy można zmienić opiekuna ??

    AFAIR można

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI / unieruchomiony
    CB: Intek M-490 ML 145

    [WRC]::ZbiorKOM

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 4. Data: 2008-09-09 23:44:43
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Jan Werbiński napisał:

    > Z kim załatwiać trudne przypadki w TP?

    A co masz konkretnie do załatwienia?

    --
    TOM

  • 5. Data: 2008-09-10 09:17:58
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > A co masz konkretnie do załatwienia?

    Faktury widma, których nigdy nie widziałem. Których nie widział mój opiekun
    biznesowy. Nie wie o nich blulajn. Nie ma ich w panelu klienta www.tp.pl.
    Ale one GDZIEŚ TAM SĄ! Są na nich te same usługi, które są potem na
    normalnych fakturach, umieszczone z kilkumiesięcznym lub ponad rocznym
    opóźnieniem. :-)
    Nie sposób niczego w TP załatwić, bo wg windykacji ciągle jestem
    zatwardziałym dłużnikiem, a wg 9393 mam nadpłatę!
    Na razie nagrywam rozmowy i zobaczymy co będzie dalej.

  • 6. Data: 2008-09-10 15:00:00
    Od: "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > zatwardziałym dłużnikiem, a wg 9393 mam nadpłatę!
    > Na razie nagrywam rozmowy i zobaczymy co będzie dalej.

    Jest cos takiego jak pion interwencji - to dość wysoko na górze, może tam
    uderzaj?

    --
    TOM

  • 7. Data: 2008-09-10 15:33:05
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a), dnia pięknego 2008-09-10 17:00:
    <CUT>
    > Jest cos takiego jak pion interwencji - to dość wysoko na górze, może tam
    > uderzaj?

    Najlepszy dzial ;) Kiedys potrzebowalem zestawic DSLa pilnie w jakiej
    firmie, 3 dni od podpisania umowy mialem odpalone ;) (no, fakt ze 100m
    od centrali TP :P)
    Polecam w naprawde trudnych przypadkach
    Pzdr.

  • 8. Data: 2008-09-12 10:20:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Krzysztof "at" Lewandowski" <k...@-...pl> napisał w
    wiadomości news:ga8pd3$4mr$1@achot.icm.edu.pl...
> [...]
    >>
    > Najlepszy dzial ;) Kiedys potrzebowalem zestawic DSLa pilnie w jakiej
    > firmie, 3 dni od podpisania umowy mialem odpalone ;) (no, fakt ze 100m

    Jakieś namiary? Telefon, adres?

  • 9. Data: 2008-09-15 12:39:37
    Od: |TEcHNO| <t...@p...pl>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    > Ale one GDZIEŚ TAM SĄ! Są na nich te same usługi, które są potem na
    > normalnych fakturach, umieszczone z kilkumiesięcznym lub ponad rocznym
    Sproboj do kierwnika/dyrektora TP w danym mieście. Akurat byłem jako
    klient indywidualny, ale załatwiłem w pare dni to co miesiąc się nie dało.

    --
    pozdrawiam |"Help me master, I felt the burning twilight behind
    t...@p...pl|those gates of steel..." --Perihelion, Prophecy Sequence

  • 10. Data: 2008-09-15 12:49:26
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 15.09.2008, |TEcHNO| <t...@p...pl> wroted:

    > Sproboj do kierwnika/dyrektora TP w danym mieście. Akurat byłem jako
    > klient indywidualny, ale załatwiłem w pare dni to co miesiąc się nie dało.

    Znam przypadek, kiedy w sytuacji kiedy lokalna tepsa informowała, że
    podłączenie klienta - studzienka z kablem 5 m od domu - wykona w...
    9 miesięcy, pomógł mail do samego prezesa spółki. On sam oczywiście tej
    poczty nie czyta, ale filtruje to sekretariat i odsyła do działu interwencji
    czy jak mu tam. Jest szansa na przyspieszenie sprawy.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing