  • Data: 2009-02-18 16:40:17
    Temat: Re: hybryda
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JUra" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gnfeql$l9j$1@news.onet.pl...

    > Jesli jednak zalezy ci na zdjeciach w trudnych warunkach oswietleniowych,
    > zrezygnuj z produktów firmy Panasonic..
    > Chwalę mego panasa za kilka rzeczy, ale bluźnie gdy robi sie ciemnawo,
    > a jemu w uzyskamiu ostrego obrazu nie pomaga nawet wspomaganie autofokusa.
    > Efekt? Rozmyte zaszumione fotki.

    Chyba przesadzasz, problem z prawidlowym naświetleniem w marnych warunkach
    to nie problem firmy Panasonic (nie mam panasa), to nawet nie do końca
    problem hybryd czy kompaktów jako takich. to problem dotyczący każdego bez
    wyjatku aparatu - sposobami na zarejestrowanie obrazu przy mniejszej ilości
    swiatła są jasne obiektywy, matryce o większej czułości a nie EOS 5D ...