  • Data: 2009-02-20 07:10:11
    Temat: Re: hybryda
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Soczewka daje tragiczna jakosc. Raynoxa nie mam ale jest ok, widzialem
    duzo przykladow. "Odwrocony Helios" (ja mama akurat jakiegos Zeissa
    50mm) daje obraz rownie dobry jak raynox ale powiekszenie mocniejsze. Ja
    mam jeszcze zestaw soczewek z obiektywu do rzutnika chyba (taka dosyc
    duza czarna rura o srednicy ok 6cm). Powiekszeniem bije na glowe
    Heliosa, nie mowiac o Raynoxie, a jakosc o dziwo wciaz bardzo dobra.
    Tylko nie wiem jak to ustrojstwo przymocowac do obiektywu. I ciezkie jak
    cholera :)
    Marx