  • 21. Data: 2011-04-20 19:35:40
    Temat: Re: https://www.projektblupill.pl
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-04-20 19:44, Waldek Godel pisze:

    > W zasadzie się zgadza. Z małym drobiazgiem, powinieneś użyć formy "był"

    No właśnie.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 22. Data: 2011-04-20 19:36:10
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-04-20 20:42, Waldek Godel pisze:

    > Owszem, nie (c)
    > http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417

    bo nikt nie chce być najtańszy - droga do nikąd, oprócz dobrego wejścia
    na rynek.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 23. Data: 2011-04-20 20:43:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Owszem, nie (c)

    Aha, znaczy resztę mojej wypowiedzi pominąłeś.

    A tak, zapomniałem - musisz mieś ostanie słowo...

  • 24. Data: 2011-04-20 20:47:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 22:43:27 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Aha, znaczy resztę mojej wypowiedzi pominąłeś.

    tak, bo nie odnosiłem się do niej.
    Wykazałem ci, że już oficjalnie sie nie stara..

    > A tak, zapomniałem - musisz mieś ostanie słowo...

    ładnie się przedstawiasz publice.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 25. Data: 2011-04-20 21:10:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-20 22:47, Waldek Godel pisze:

    > tak, bo nie odnosiłem się do niej.

    Tak, masz rację...

    > Wykazałem ci, że już oficjalnie sie nie stara..

    Nic nie wykazałeś...

  • 26. Data: 2011-04-20 23:55:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Ludziska - przeciez jaja se robilem z ta zakamuflowana opcja plejowa...
    Przepraszam, ze zapomnialem dac emotikona :)

  • 27. Data: 2011-04-21 11:01:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W zasadzie się zgadza. Z małym drobiazgiem, powinieneś użyć formy "był"

    Nie zmienia to faktu, ze nr z ktorego killbill wysyla sms'y autoryzacyjne
    nalezy do... P4 / Play.
    :)

  • 28. Data: 2011-04-21 12:00:34
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.04.2011 Ireneusz Brycki <i...@g...pl> napisał/a:

    > Tak podsumowując: co sugerujecie? Że to jest ... co ... jeden z
    > oparatorów chce być sprytniejszy niż jest, i postanowił zrobić
    > wszystkich w wała ? Czy że Ci goście obiecują narzędzia które nie mogą
    > (bo fizycznie nie jest to możliwe?..) znaleźć idealnego rozwiązania dla
    > Użytkownika?
    >
    > O co chodzi?

    Myślę że chcieli dobrze, nie zakładam z góry złych intencji. Tylko że
    ograniczyli niepotrzebnie swoje narzędzie przedkładając ponad wszystko,
    jeden wg. nich wygodny sposób korzystania. Wynikają z tego pewne ryzyka,
    utrudnienie zgrubnej choćby weryfikacji i ograniczenie funkcjonalności.

    Wyobraź sobie że kupujesz właśnie numer stacjonarny na VoIP, odpowiedni
    telefon i chcesz z tego dzwonić teraz za granice i na lokalne, a na
    komórki "tradycyjnie". I co teraz? A może lepiej na lokalne z pakietu a
    tylko za granicę za pomocą VoIP?

    Ten system powie Ci tylko że poprzednio mogłeś, lub nie, wydać mniej.

    Itd. Można by tak długo.

    Jednocześnie przyjęte rozwiązania są jakby przygotowane dla operatorów.
    Oni mogą łatwo zbadać algorytm na spreparowanych danych. Zbierać informację
    kto z tego korzysta. Utrudniać lub uniemożliwiać przynajmniej okresowo
    korzystanie z tego serwisu swoim klientom. Przy odrobinie chęci mogą nawet
    wpływać na wyniki sugerowane przez ten magiczny algorytm. Pytanie tylko czy
    im się będzie chciało.
    Inna sprawa dlaczego zastosowano takie rozwiązanie, jak dla manie sama wygoda
    to za słabe uzasadnienie.

    Fizycznie (heh) jeśli mają wklepane w system wszystkie oferty, chęci do
    aktualizacji i jakieś sensowne algorytmy to nie widzę przeszkód żeby to
    dobrze działało. Problem jest w tym że system, nawet jeśli sam w sobie jest
    dobry, to ma bardzo ograniczoną funkcjonalność i możliwości ekstrapolacyjne
    ze względu na przyjęty model obsługi klienta.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 29. Data: 2011-04-22 05:19:29
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zmienia to faktu, ze nr z ktorego killbill wysyla sms'y autoryzacyjne
    > nalezy do... P4 / Play.
    > :)

    Z wyników które mi podała ich aplikacja inny wariant byłby mocno podejrzany.
    :-)

  • 30. Data: 2011-05-06 20:36:27
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-04-20 21:36, Ireneusz Brycki pisze:

    /play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417

    > bo nikt nie chce być najtańszy - droga do nikąd, oprócz dobrego wejścia
    > na rynek.

    eee to zalezy - wystarczy przeanalizowac strategie WAL-MARTu...

    lub w PL Biedronki - ale nie dokonca dobry przyklad bo trodno porownac z
    konkurencyjnymi produktami.