  • 1. Data: 2011-04-19 05:52:16
    Temat: https://www.projektblupill.pl
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    co sadzicie o https://www.projektblupill.pl

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-04-19 05:59:10
    Temat: Re: https://www.projektblupill.pl
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl>

    > co sadzicie o https://www....

    Sądzę, że spamujesz :-)

  • 3. Data: 2011-04-19 06:38:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 07:52:16 +0200, Ireneusz Brycki napisał(a):

    > co sadzicie o https://www.projektblupill.pl

    Póki co kolejny triumfalne zwycięstwo marketingu nad zdrowym rozsądkiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 4. Data: 2011-04-19 09:00:35
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.04.2011 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Póki co kolejny triumfalne zwycięstwo marketingu nad zdrowym rozsądkiem.

    No mnie natenprzykład zastanawia czy dałoby się to zrobić w sposób jeszcze
    bardziej popieprzony.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 5. Data: 2011-04-19 09:18:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 09:00:35 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > No mnie natenprzykład zastanawia czy dałoby się to zrobić w sposób jeszcze
    > bardziej popieprzony.

    oj.. ciężko będzie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 6. Data: 2011-04-19 16:11:34
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-04-19 07:59, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl>

    > Sądzę, że spamujesz :-)

    Nie żartuj. Te wszystkie oceny które tutaj się czasami pojawiają mogą
    być lekko mówiąc słabą przystawką do wstępnej oceny w stosunku do tego
    projektu, jeżeli to prawda i to działa.

    To nie spam, to jest jak najbardziej na miejscu.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 7. Data: 2011-04-19 16:12:10
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-04-19 08:38, Waldek Godel pisze:

    > Póki co kolejny triumfalne zwycięstwo marketingu nad zdrowym rozsądkiem.

    Możesz rozwinąć? Mnie się to podoba - jeżeli nie będę musiał faktycznie
    niczego porównywać i za parę zeta otrzymam plan najlepszy dla mnie.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 8. Data: 2011-04-19 16:12:34
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-04-19 11:18, Waldek Godel pisze:

    > oj.. ciężko będzie...

    Wiecie coś czego ja nie wiem? :)))

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 9. Data: 2011-04-19 16:23:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 18:12:34 +0200, Ireneusz Brycki napisał(a):

    > Wiecie coś czego ja nie wiem? :)))

    Co prawda to Maciek powinien, ale co tam, wyręczę go:
    http://blog.bebenek.org/2011/04/blupill-czyli-matrix
    .html
    a to tylko mały fragmencik całości

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 10. Data: 2011-04-19 20:20:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > projektu, jeżeli to prawda i to działa.
    >
    > To nie spam, to jest jak najbardziej na miejscu.

    Opowiadaj