eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmhttps://www.projektblupill.plRe: https://www.projektblupill.pl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: https://www.projektblupill.pl
    Date: Thu, 21 Apr 2011 12:00:34 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <iop691$fs1$1@news.onet.pl>
    References: <ioj7ug$966$3@inews.gazeta.pl> <1...@l...institute.com>
    <iojivj$c5v$1@news.onet.pl> <o...@l...institute.com>
    <iokc9i$3vm$3@inews.gazeta.pl> <17xs89gbyusb4$.dlg@lepper.institute.com>
    <iokurj$65i$1@news.onet.pl> <ion0gv$blh$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-201-114.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1303387234 16257 77.115.201.114 (21 Apr 2011 12:00:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Apr 2011 12:00:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1010545
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 20.04.2011 Ireneusz Brycki <i...@g...pl> napisał/a:
    >
    > Tak podsumowując: co sugerujecie? Że to jest ... co ... jeden z
    > oparatorów chce być sprytniejszy niż jest, i postanowił zrobić
    > wszystkich w wała ? Czy że Ci goście obiecują narzędzia które nie mogą
    > (bo fizycznie nie jest to możliwe?..) znaleźć idealnego rozwiązania dla
    > Użytkownika?
    >
    > O co chodzi?
    >

    Myślę że chcieli dobrze, nie zakładam z góry złych intencji. Tylko że
    ograniczyli niepotrzebnie swoje narzędzie przedkładając ponad wszystko,
    jeden wg. nich wygodny sposób korzystania. Wynikają z tego pewne ryzyka,
    utrudnienie zgrubnej choćby weryfikacji i ograniczenie funkcjonalności.

    Wyobraź sobie że kupujesz właśnie numer stacjonarny na VoIP, odpowiedni
    telefon i chcesz z tego dzwonić teraz za granice i na lokalne, a na
    komórki "tradycyjnie". I co teraz? A może lepiej na lokalne z pakietu a
    tylko za granicę za pomocą VoIP?

    Ten system powie Ci tylko że poprzednio mogłeś, lub nie, wydać mniej.

    Itd. Można by tak długo.

    Jednocześnie przyjęte rozwiązania są jakby przygotowane dla operatorów.
    Oni mogą łatwo zbadać algorytm na spreparowanych danych. Zbierać informację
    kto z tego korzysta. Utrudniać lub uniemożliwiać przynajmniej okresowo
    korzystanie z tego serwisu swoim klientom. Przy odrobinie chęci mogą nawet
    wpływać na wyniki sugerowane przez ten magiczny algorytm. Pytanie tylko czy
    im się będzie chciało.
    Inna sprawa dlaczego zastosowano takie rozwiązanie, jak dla manie sama wygoda
    to za słabe uzasadnienie.

    Fizycznie (heh) jeśli mają wklepane w system wszystkie oferty, chęci do
    aktualizacji i jakieś sensowne algorytmy to nie widzę przeszkód żeby to
    dobrze działało. Problem jest w tym że system, nawet jeśli sam w sobie jest
    dobry, to ma bardzo ograniczoną funkcjonalność i możliwości ekstrapolacyjne
    ze względu na przyjęty model obsługi klienta.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: