  • 1. Data: 2011-04-18 21:34:21
    Temat: Orange
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Czy orange online sie wiesza ostatnio, czy to tylko IE ?

    Pakiety chyba nie dzialaja, billing dla prepaidu dopomina sie PUK,
    paranoja jakas :-)

    J.

  • 2. Data: 2011-04-19 22:54:50
    Temat: Re: Orange
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Czy orange online sie wiesza ostatnio, czy to tylko IE ?
    >
    > Pakiety chyba nie dzialaja, billing dla prepaidu dopomina sie PUK,
    > paranoja jakas :-)

    Najlepsze jak jakas operacja wymaga potwierdzenia haslem z SMS, który
    przychodzi dopiero po kilkunastu minutach, gdy juz wygasla sesja, albo
    waznosc hasla minela, ech..

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2011-04-19 23:00:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-20 00:54, s@piens pisze:

    > Najlepsze jak jakas operacja wymaga potwierdzenia haslem z SMS, który
    > przychodzi dopiero po kilkunastu minutach, gdy juz wygasla sesja, albo
    > waznosc hasla minela, ech..

    Jakiś czas temu miałam to samo (nie wiem jak dzisiaj) to mi w Orange
    odpowiedzieli, że to wina mojego telefonu! Oczywiście to nieprawda, że
    to wina mojego telefonu.

    --
    animka