  • 11. Data: 2013-01-23 08:07:54
    Temat: Re: hdd nie som wjeczne i sie psujom!
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    wartosc jest fundamentalna. odczytalismy z niego dokumenty ktore
    uniewaznily cala sprawe dotyczaca zajecia komorniczego i postepowania
    prokuratorskiego. i co ty na to ?

  • 12. Data: 2013-01-23 08:50:06
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-22, o godz. 20:42:48
    Michal Kawecki <k...@o...px> napisał(a):

    > 3 razy trwalsze? Hmm... mam w firmie kilkaset tradycyjnych dysków,
    > głównie 160 GB. W ciągu 4 lat padło może z pięć. Tymczasem na dwa
    > zakupione ostatnio dyski SSD do notebooków, jeden tydzień temu
    > wyzionął ducha, a przepracował całe 3 miesiące. Zaiste, imponujący
    > wynik ;-).

    Wiesz - jak trafiła się felerna seria HDD (sławetne Seagate czy kiedyś
    IBM z serii DTLA) to taki wynik nie był niczym dziwnym.

    Jak patrze na szafkę z dyskami uszkodzonymi (w firmie polityka jest
    taka że uszkodzone dyski zostają u nas) to mam około 60 sztuk.
    Najstarsze z 2000 roku. W tym czasie przez sprzęty przewinęło się ich
    około tysiąca. Może trochę więcej. Przy czym przeważają dyski z
    ostatnich ~3-4 lat - wyraźnie wzrosła ich awaryjność. Zwłaszcza w
    segmencie najtańszych.

    Zdrówko

  • 13. Data: 2013-01-24 20:22:09
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message
    > przy zalozeniu ze dysk zamontowano w dniu zamkniecia hali a to nieprawda. na
    > dysku jest na naklejce 7 SEP 97. i z pewnoscia jego praca przez 15 lat nie
    > polegala tylko na kreceniu sie. byl tam system win95 i masa smieci po
    > uruchomieniu. czy windows nie mieli dyskiem nawet gdy nic sie nie dzieje?

    sensownie skonfigurowany system dysk usypia...

  • 14. Data: 2013-01-24 20:28:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message
    > wartosc jest fundamentalna. odczytalismy z niego dokumenty ktore uniewaznily
    > cala sprawe dotyczaca zajecia komorniczego i postepowania prokuratorskiego. i
    > co ty na to ?

    ja na to ze trzeba miec nerwy ze stali zeby zostawiac takie dane
    (wyglada ze sugerujesz ze byla to ich jedyna kopia) na wlaczonym
    przez 15 lat kompie w jakiejs nie nadzorowanej hali ;)

  • 15. Data: 2013-01-24 20:37:26
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 19:28:02 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > ja na to ze trzeba miec nerwy ze stali zeby zostawiac takie dane
    > (wyglada ze sugerujesz ze byla to ich jedyna kopia) na wlaczonym
    > przez 15 lat kompie w jakiejs nie nadzorowanej hali ;)

    To jest ponadto i przede wszystkim ewidentny dowod na burdel w systemie
    wymiaru sprawiedliwosci w tym zjebanym kraju. Nawet mi sie nie chce tego
    komentowac, bo musialbym uzyc bardzo wielu bardzo brzydkich slow, ech...

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 16. Data: 2013-01-24 20:55:57
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > ja na to ze trzeba miec nerwy ze stali zeby zostawiac takie dane
    > (wyglada ze sugerujesz ze byla to ich jedyna kopia) na wlaczonym
    > przez 15 lat kompie w jakiejs nie nadzorowanej hali ;)

    backup byl na dyskietkach ktore zabrala prokuratura :)

  • 17. Data: 2013-01-24 20:56:37
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > sensownie skonfigurowany system dysk usypia...

    watpie by ten system byl w ogole konfigurowany.

  • 18. Data: 2013-01-24 20:58:39
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-24 20:55, h.w.d.p. pisze:

    > backup byl na dyskietkach ktore zabrala prokuratura :)

    uzupelniajac: i w tajemniczych okolicznosciach zaginely.

  • 19. Data: 2013-01-24 21:07:51
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-22 15:47, m4rkiz pisze:
    > nie wylaczono jednego komputera i chodzil on przez prawie 15 lat NON
    > STOP z malymi przerwami w dostawie pradu. (zasilacz AT, nie wymaga
    > klikniecia po wlaczeniu pradu i sam odpala kompa)
    > dysk WD 2 GB ma przejechane 122401 godzin i status ogolny w smart OK,
    > zero pending sectors, zero badow itp.

    Rzarufki tesz som wyeczne!
    http://www.centennialbulb.org/cam.htm

    A, nie, sorry. Zapomniałem o spisku żarówkowym.
    (Jak ktoś nie słyszał, to film o nim jest na YT.)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 20. Data: 2013-01-24 21:14:38
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 20:56, h.w.d.p. pisze:

    > watpie by ten system byl w ogole konfigurowany.

    W dzisiejszych czasach (czyt.: po 2001) pracę dysku, przy nie dotykanym
    komputerze powodują głównie aktualizacje Adobe Readera (zwykłego
    wyłączyłem, został X Pro). ;)

    --