  • 1. Data: 2013-12-12 14:14:36
    Temat: grzanie sie modemu usb
    Od: "robik" <r...@n...pl>

    Modem Huawei e176-u2 podczas pracy z Aero2 już po parunastu minutach jest
    gorący, a gdy połącze się z kartą orange, po paru godzinach modem jest
    tylko letni. O co w tym chodzi? Obie sieci pokazują zasięg ponad 95%

  • 2. Data: 2013-12-12 15:22:43
    Temat: Re: grzanie sie modemu usb
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-12 14:14, robik pisze:
    > Modem Huawei e176-u2 podczas pracy z Aero2 już po parunastu minutach
    > jest gorący, a gdy połącze się z kartą orange, po paru godzinach modem
    > jest tylko letni. O co w tym chodzi? Obie sieci pokazują zasięg ponad 95%

    Większa prędkość transferu. Orange pewnie idzie po EDGE?

  • 3. Data: 2013-12-12 16:15:26
    Od: K <...@...c>

    W dniu 12-12-2013 15:22, Trybun pisze:

    > Większa prędkość transferu. Orange pewnie idzie po EDGE?

    w oreo predkosc jest odgornie przycieta do 512Kbit/s

  • 4. Data: 2013-12-12 16:32:15
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-12 16:15, K pisze:

    > w oreo predkosc jest odgornie przycieta do 512Kbit/s

    Nikt nikomu nic nie obcina - po prostu takie możliwości sieci na
    obszarach kraju gdzie konkurencja ma już łącza osiągające 21Mb/s.. I
    nie 512 bo to już jest UMTS a 256 Kb/s (EDGE)

  • 5. Data: 2013-12-12 16:54:01
    Od: "robik" <r...@n...pl>

    Użytkownik "Trybun" <C...@j...com> napisał w wiadomości

    > Większa prędkość transferu. Orange pewnie idzie po EDGE?

    Orange mam HSPA, Aero pracuje na innych częstotliwościach że tak grzeje?

  • 6. Data: 2013-12-12 16:55:21
    Od: "robik" <r...@n...pl>

    > Nikt nikomu nic nie obcina - po prostu takie możliwości sieci na
    > obszarach kraju gdzie konkurencja ma już łącza osiągające 21Mb/s.. I
    > nie 512 bo to już jest UMTS a 256 Kb/s (EDGE)

    Coś Ci to (z niezrozumiałych względów) docinanie Orange nie wychodzi...
    "K" chciał napisać aero a nie oreonge

  • 7. Data: 2013-12-12 17:04:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Dec 2013 16:54:01 +0100, "robik" <r...@n...pl> wrote:

    >Użytkownik "Trybun" <C...@j...com> napisał w wiadomości

    >Orange mam HSPA, Aero pracuje na innych częstotliwościach że tak grzeje?

    Też mi się tak wydaje, wiadomo aero 2 tylko na umts 900, a Orange to
    różnie.
    Sam używam cały czas aero 2 zamiennie z orange, ale różnic w grzaniu
    się modemu nie zauważyłem. Modem to Huawei e3131.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-12-12 17:41:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 Dec 2013 16:32:15 +0100, Trybun napisał(a):

    > Nikt nikomu nic nie obcina - po prostu takie możliwości sieci na
    > obszarach kraju gdzie konkurencja ma już łącza osiągające 21Mb/s.. I
    > nie 512 bo to już jest UMTS a 256 Kb/s (EDGE)

    512 to już HSDPA, UMTS to 384, EDGE to maksymalnie 296 (w praktyce 170)

    I tak, operatorzy przycinają szybkości transmisji dla różnych
    klientów/taryf itp. Tak samo chętnie, jak stanowczo temu zaprzeczają

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2013-12-13 01:41:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52a9d6f9$0$2173$6...@n...neostrada.pl

    > Nikt nikomu nic nie obcina - po prostu takie możliwości sieci na obszarach kraju
    gdzie konkurencja ma już łącza osiągające
    > 21Mb/s.. I nie 512 bo to już jest UMTS a 256 Kb/s (EDGE)

    W HSPA+ też idzie 1/2 Mb/s -- choć ponoć łącze jest zestawione na 21 Mb/s.

    Mój Monster nadaje się na docieplanie rąk w zimowe dni. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-12-13 16:32:36
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-12 16:55, robik pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <C...@j...com> napisał w wiadomości

    > Coś Ci to (z niezrozumiałych względów) docinanie Orange nie wychodzi...
    > "K" chciał napisać aero a nie oreonge

    Po prostu drobne niezrozumienie, "oreo" K wziąłem za Orange a nie za
    Aero2. A swoja drogą - czy to takie wielkie wyrzeczenie napisać poprawną
    nazwę zamiast jakichś mało zrozumiałych skrótów?