  • 31. Data: 2014-01-25 20:10:53
    Temat: Re: grzanie sie modemu usb
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52d94835$0$2148$6...@n...neostrada.pl

    > Niekoniecznie, czasem wystarczy powyłączać programy
    > które chodza w tle i pożerają zasoby baterii..

    Na przykład wyłączyć zapisywanie śladu.
    Kupisz, wyłączysz, przekonasz się...

    > Jakaś wada, telefon przy normalnym użytkowaniu nie powinien aż tak sie grzać..

    Ale grzeje się mocno.

    > Naprawdę zaskakujące że tak krótko Bestia pociągnie nawigację, i myslę że mało
    ważne jest na jaka jasność jest ustawiony ekran.

    Twoich myśli ten telefon nie uwzględnia -- być może nawet ich nie zna. ;)

    > 4 godziny jak na tak potężna baterię to stanowczo za mało.

    > Ojej, sam byś sobie poszukał jakiegoś filmu w sieci. Teraz jadę na AERO2 i tym
    samym nie mam możliwości swobodnego serfowania po
    > necie.

    Czego mam szukać? Filmów? Oglądam ich masy.
    Chodziło o film, który znasz, aby porównać
    zużycie baterii związane z tym akurat filmem.

    > Każdej nie! Ale gdybyś sprzedawał dla samej chęci pozbycia się Bestii, a więc cena
    umiarkowana, to jestem zainteresowany.

    Nie interesuje mnie 50 pln -- a więcej to za dużo, jak za takie gówno.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'