-
X-Received: by 10.140.16.229 with SMTP id 92mr60398qgb.37.1428706598920; Fri, 10 Apr
2015 15:56:38 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.16.229 with SMTP id 92mr60398qgb.37.1428706598920; Fri, 10 Apr
2015 15:56:38 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
l13no3689148iga.0!news-out.google.com!k20ni99qgd.0!nntp.google.com!z60no798912q
gd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 10 Apr 2015 15:56:38 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <mg90t1$3l6$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.182.74.50;
posting-account=nxwgYQkAAADuirpX4ZepD_WLhdLqczGg
NNTP-Posting-Host: 31.182.74.50
References: <mg55i7$plc$1@usenet.news.interia.pl> <mg64ja$oo0$1@node1.news.atman.pl>
<mg6pai$6q8$1@usenet.news.interia.pl> <mg90t1$3l6$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność
From: Przemek <p...@g...com>
Injection-Date: Fri, 10 Apr 2015 22:56:38 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559771
[ ukryj nagłówki ]Nie wiem czemu doświadczenia z malucha przenosisz na inne auta z tym napędem.
Użytkuję 2 auta(fwd i rwd) i w zimie zdecydowanie wolę jeździć tym z napędem na
tył(mowa o jeździe, a nie zabawie). Jest zdecydowanie bardziej przewidywalne, a kiedy
tracę trakcję na śliskim, wystarczy odjąć gazu i auto samo ustawia się na tor jazdy.
Oczywiście na parkingach pod blokiem, fwd jest nie do pobicia - możliwość kierowania
napędzaną osią jest nie do przecenienia :). Ale w trasie na śliskim jest więcej
niepewności. Żadne z aut nie ma esp, więc cała kontrola w rękach i nogach kierowcy.
Co prawda, najchętniej zimą wybierałbym 4wd, ale nie posiadam :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie