  • Data: 2015-10-30 14:16:20
    Temat: Re: gotowy mostek czy 4 diody?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > A, to ja do bardziej kameralnych na PWr przyzwyczajony.

    Dziś tego budynku już nie ma, a otwarcia nowego nie zdążyłem "dożyć".

    > Ja im nie ufam, ale musze przyznac, ze:
    > -rzadko sie psuja,
    > -jeszcze rzadziej z efektami ... prawde mowiac nie widzialem,

    I to mnie trochę dziwi. Tzn. teraz sam tego wcale nie widuję,
    ale kiedyś takie fakty miały miejsce. Mój zasilacz był budżetowy,
    co nie upoważnia go do wybuchania.

    > -nawet jakby, to ta metalowa obudowa dobrze chroni przez
    > rozprzestrzenieniem pozaru.

    A tam nie było pożaru, tylko (raz widziałem) błysk w kratce
    wywietrznikowej zasilacza, huk i lekki zapach elektronów.

    > Nadal jednak podziwiam, ze udalo Ci sie to kilkakrotnie uslyszec...

    Pod koniec lat dziewięćdziesiątych to była dość powszechna przypadłość
    -- na pewno nikogo taka awaria specjalnie nie dziwiła, więc z jakiegoś
    powodu musiała zaistnieć w świadomości społecznej. Ciekawe, Chińczyk
    zaczął wtedy "optymalizować" i przedobrzył? Tak czy inaczej, uraz do
    elektrolitów mi pozostał i uważam go za coś zdrowego.

    Pozdrawiam, Piotr