  • Data: 2015-10-30 13:46:31
    Temat: Re: gotowy mostek czy 4 diody?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n0vo7q$q7c$...@n...news.atman.pl...
    J.F. wrote:
    >Spore to były pracownie, w pokoju Odry chyba ze 40 stało. :-)

    A, to ja do bardziej kameralnych na PWr przyzwyczajony.

    >Ja to przyjąłem jako darmową lekcję od losu, by nie ufać
    >kondensatorom
    >po stronie pierwotnej, co w zasadzie implikuje nieufność do
    >sieciowych
    >zasilaczy impulsowych w ogóle. Mają mnóstwo zalet, ale szansa pożaru
    >jest znacznie większa, niż na zwykłym transformatorze.

    Ja im nie ufam, ale musze przyznac, ze:
    -rzadko sie psuja,
    -jeszcze rzadziej z efektami ... prawde mowiac nie widzialem,
    -nawet jakby, to ta metalowa obudowa dobrze chroni przez
    rozprzestrzenieniem pozaru.

    Czy to tak z natury, czy konstruktorzy masowki dbaja, to juz nie wiem.

    Nadal jednak podziwiam, ze udalo Ci sie to kilkakrotnie uslyszec...

    J.