  • 11. Data: 2013-02-19 23:38:09
    Temat: Re: gorilla glass
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kg0snt$ir5$2@node1.news.atman.pl...

    > W niesmartfonach - w zadnym.
    >
    > W smartfonach - jeszcze nie wiem ;P

    To czemu uwazasz, ze szkielka sa celowo nieodporne? Zwlaszcza gorilla?

  • 12. Data: 2013-02-19 23:38:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    -shield-the-impact-resistant-screen-protector

    > w s35 razem z wyswietlaczem, w k750i to samo. w neo v zwariowal digitizer
    > mimo ze nie mial nawet rysy oraz nie spadl. prawdopodobnie zwariowal od
    > mokrej dloni i/lub jakiegos wyladowania. podobno stare (<5) ipoo sa
    > strasznie podatne na stluczenia.

    I wszedzie gorilla?

  • 13. Data: 2013-02-20 00:10:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Gdyby była wytrzymała, to rynek smartfonów by się załamał. Nie od dziś
    > wiadomo, że produkowanie trwałego sprzetu się nie opłaca.

    No ale o co Ci właściwie chodzi?

    Rysowalność powierzchni a tłukliwość
    ekranu to dwie różne i całkiem osobne rzeczy...

    To tak jak z wytrzymałością na zgniatanie i giętkością: dwie różne rzeczy.
    Dlatego zamiast betonu robi się żel-beton.

    Gorilla glass jest bardziej od szkła odporna na zarysowanie powierzchni.
    Jest też bardziej giętka, można z niego zrobić cieńsze/lżejsze warstwy.
    To nie znaczy że możesz w iPhone przywalić młotkiem w środek ekranu
    i oczekiwać że się nie stłucze!

    A folie - na folie to są amatorzy którzy nigdy wcześniej smartfona
    z gorilla-glass nigdy nie mieli i pamiętają jak im się plastikowe lub
    szklane szkiełko porysowało w ich starej Nokii E51 i chcą folię na
    droższego przecież smartfona... ale folia jest tu już niepotrzebna.

  • 14. Data: 2013-02-20 00:23:04
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To czemu uwazasz, ze szkielka sa celowo nieodporne? Zwlaszcza gorilla?

    Bo i ile standardowy niedotykowy telefon nawet z peknietym szkielkiem
    dziala, i mozna go uzywac, co najwyzej gorzej wodać. O tyle przy
    dotykowcach peknieta szybka to brak dostepu wlasciwie do wszystkiego...

  • 15. Data: 2013-02-20 00:26:12
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > pamiętają jak im się plastikowe lub
    > szklane szkiełko porysowało w ich starej Nokii E51
    heh, moja e51 ma ile? 4 lata. Nigdy nie była w kondomie zadnym.
    Porysowana? Hmmm, chyba nie nawet. Mimo noszenia z kluczami, monetami i
    ladowania na betonie. E52 takze. Troche mi sie strał jeden kant jak
    skosem poszurała raz po asfalcie.

  • 16. Data: 2013-02-20 01:12:28
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.02.2013 Ghost <g...@e...pl> napisał/a:
    > W ilu telefonach zbilo ci sie szkielko do tej pory misiaczku?

    Mnie się był pynkł, wyświetlacz 2x bez uszkodzeń zewnętrznych,
    w nokii 6220c i takim rozsuwanym samsungu z 3G, nazwy nie pomnę.

    w nowych dotykowych, nie zdarzyło się, w starych dotykowych też.

    I o czym to świadczy?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 17. Data: 2013-02-20 09:58:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Bo i ile standardowy niedotykowy telefon nawet z peknietym szkielkiem
    > dziala, i mozna go uzywac, co najwyzej gorzej wodać. O tyle przy
    > dotykowcach peknieta szybka to brak dostepu wlasciwie do wszystkiego...

    Sorry, ale robisz z siebie glupka - przyznajesz, ze sie nie tluka a potem
    mowisz, ze po potluczeniu jest problem.

    Dosatkowo jestes w mylnym bledzie, niejeden dotykowiec na moich oczach
    dzialal z peknieta szybka - ale nie widzialem peknietej gorilli.

  • 18. Data: 2013-02-20 10:00:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > w nokii 6220c i takim rozsuwanym samsungu z 3G, nazwy nie pomnę.
    >
    > w nowych dotykowych, nie zdarzyło się, w starych dotykowych też.

    O tym, ze przemysl telefonokomorkowy celowo peka szkielka, zeby kupowac nowe
    telefony?

  • 19. Data: 2013-02-20 11:07:16
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sorry, ale robisz z siebie glupka - przyznajesz, ze sie nie tluka

    Jedynie, ze mnie sie nie potlukly. Widzialem u innych potluczone.

    > potem mowisz, ze po potluczeniu jest problem.

    Jest, ale mniejszy niz w smatfonie dotykowym.

    > Dosatkowo jestes w mylnym bledzie, niejeden dotykowiec na moich oczach
    > dzialal z peknieta szybka - ale nie widzialem peknietej gorilli.

    I obyśmy nie widzieli :)

  • 20. Data: 2013-02-20 12:02:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > szklane szkiełko porysowało w ich starej Nokii E51 i chcą folię na
    > droższego przecież smartfona... ale folia jest tu już niepotrzebna.

    No nie do końca, mam (w szufladzie) HTC DHD który ma GG i udało mi się
    zarysować w 2 miejscach, teraz mam SGS3 i leżącą dobrą folię w domu i ciągle
    się zastanawiam czy zakładać czy nie ... teraz w domu, pracy itp. nie mam
    raczej problemów z tym że zarysuję ale już jak pojadę na jakiś wakacje to
    nie wiem czy wsadzając do kieszeni tel gdzie dostaje się piasek z plaży już
    przemawia za tym żeby założyć folię (właśnie tam uszkodziłem GG na HTC).