  • 1. Data: 2016-04-23 21:51:51
    Temat: gniazdo minijack
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/gniazdo-na-kabel-jack-3-5-mm-stere
    o-i5835781950.html

    czy Ktoś może mi wyjaśnić dlaczego te gniazda sprzedają jako stereo?

    kupiłem hurtowo takie gniazdka, a się okazało, że oba małe piny łączą
    się z górnym pinem wtyku minijack... czy ja czegoś nie rozumiem? czy
    europa wciska frajerom chłam? pytanie: gdzie kupić takie gniazdko, ale
    stereo?

  • 2. Data: 2016-04-25 11:54:59
    Temat: Re: gniazdo minijack
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > czy Ktoś może mi wyjaśnić dlaczego te gniazda sprzedają jako stereo?
    Takie powskie starocie to już przeżytek. Teraz nowoczesne chińskie gniazdka
    są sterowanie po jednym pinie kodem 8 bitiwym co daje 8 kanałów audio ...

  • 3. Data: 2016-04-25 12:31:03
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    > się z górnym pinem wtyku minijack... czy ja czegoś nie rozumiem? czy
    > europa wciska frajerom chłam? pytanie: gdzie kupić takie gniazdko, ale

    Ciekawe, że ja koło 2001-2002 lutowałem trochę takich gniazdek i wtedy w
    nich było prawdziwe stereo. No ale to było przed wejściem do UE w 2004,
    więc pewnie dlatego. Niepodważalny dowód, że wszystkiemu winna jest Unia.

  • 4. Data: 2016-04-25 13:14:55
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 25.04.2016 um 12:31 schrieb Tomasz Wójtowicz:
> [...]
    > nich było prawdziwe stereo. No ale to było przed wejściem do UE w 2004,
    > więc pewnie dlatego. Niepodważalny dowód, że wszystkiemu winna jest Unia.

    Na pewno. Unia nakazała japończykom i chińczykom robić minijacki o
    różnych długościach. Niestety Unia wymaga też umiejętności czytania
    dokumentacji.

    Waldek

  • 5. Data: 2016-04-25 13:23:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    > nich było prawdziwe stereo. No ale to było przed wejściem do UE w 2004,
    > więc pewnie dlatego. Niepodważalny dowód, że wszystkiemu winna jest Unia.

    Jednak przejściowo w latach 2005-2007 efekt stereo był jakby lepiej zauważalny.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2016-04-25 13:29:49
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 25.04.2016 um 13:23 schrieb Jarosław Sokołowski:

    > Jednak przejściowo w latach 2005-2007 efekt stereo był jakby lepiej zauważalny.

    Teraz w Polsce wystarczy mono.

    Waldek

  • 7. Data: 2016-04-25 13:34:25
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > Teraz w Polsce wystarczy mono.

    Kolego platformowe głupki masz już odpowiedź: dobra zmiana zmieniła
    stereo w mono. To jednak nie Unia.

  • 8. Data: 2016-04-25 17:08:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    problem okazał się bardzo poważny, napisałem do sprzedawcy, sprawidził i
    wszystkie te wtyki są mono... jak wybrać ten stereo? kto sprzedaje
    sprawdzone gniazda stereo? na allegro wszyscy mają ten sam obrazek
    ciężko wyczaić czy są mono czy stereo...