    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: głupia reklama Sony
    Date: Wed, 23 Dec 2009 22:22:30 +0100

    TheGuru wrote:
    > ostatnio często słyszę reklamę sony alfa550, ze polowanie żaby 1/100s
    > machnięcie skrzydłami wazki 1/1000s (czy jakoś takoś ) i informacja ze
    > zobaczysz to dzięki alfie fotografującej z szybkością 7klatek/s czyli 1/7s
    > czyli 2-2 rzędy wielkości mniej niz obserwowane zjawiska nawet oko widzi z
    > częstotliwością 25kl/s.
    >
    > kto produkuje takie reklamy!!!
    >
    > tak OT to obserwuję straszne niedouczenie w wielu dziedzinach wśród ludzi
    > opowiadających o różnych zjawiskach.

    Sony bywa wyjątkowo natarczywe z swoimi reklamami. Szczególnie jeśli
    popatrzysz na jakieś discovery czy podobny kanał. Niestety takie prawidła
    marketingu. Dobrze, że nie mam TV bo by mnie chyba trafiło, wystarczy mi
    zresztą dawka którą zażywam np na świętach u rodziny.

    Tak przy okazji reklam - sony swego czasu miało dwie śliczne reklamy nowej
    A200, gdzie pani miała kita i 50/1.4. Nie ważne było, że kitem osiągała
    przysłony typu f/2, a po założeniu 50/1.4 miała zooma, ważne że reklama
    wyglądała ślicznie. Fachowcy się oczywiście by uśmiali, ale niestety
    produkcją reklamówek nie zawsze zajmują się kompetentni ludzie.

    Sony za to potrafi zrobić naprawdę świetne reklamy. Przykład to foam city
    gdzie poskładali reklamę z materiałów od amatorów kąpiących się w pianie,
    którym rozdali sprzęt. A oczywiście reklama sama w sobie śmieszna i
    sympatyczna. Dalej jak puszczali ciężarówkę kuleczek z górki, albo jeszcze
    jak detonowali farby w blokowisku. Te reklamówki to wręcz dzieła sztuki,
    ale wątpię by takie coś zrobiono u nas w kraju. U nas sobie obrali taktykę
    ilościową widocznie.

    d.