  • Data: 2009-12-24 13:55:37
    Temat: Re: głupia reklama Sony
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-24 13:42:59 +0100, Waldemarrr <m...@n...mojej.str> said:

    > Ale zamkniecie i ponowne otwarcie migawki trwa chyba krocej niz
    > podniesienie i opuszczenie lustra. Jesli lustrzanki robia 6 klatek na
    > sekunde (a nie np. 16) to przypuszczalem ze to lustro jest
    > najwolniejszym ogniwem. Ewentualnie elektronika.

    Zgadza się. W tych starociach, w których było użyte lustro
    półprzepuszczalne film można było skończyć w 3 sekundy.
    Trochę za bardzo uprościłem. Lustro o tyle ma z tym związek, że
    nierozerwalnie związane jest mechanicznie z pracą migawki.
    Poza tym, chyba fotografowanie w trybie LV daje Ci to czego potrzebujesz.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam