  • 11. Data: 2010-11-30 10:00:49
    Temat: Re: glowica kulkowa vs zwykla
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Tak. Przeniesmy rozumowanie do współrzędnych sferycznych.
    > Glowica blokuje wymiar R, a swobodne pozostaja fi i teta.

    Pierwsze slysze, zeby glowica blokowala Ci sznurowki... :P

    Przeniesmy rozumowanie do wspolrzednych w L-przestrzeni*.
    Glowica nie blokuje kierunkow gora-dol, prawo-lewo, oraz
    kierunku obrotowego**.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    * oraz ** - "Swiat Dysku", Terry Pratchett.

    PS:
    MSPANC :P

  • 12. Data: 2010-11-30 20:24:01
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "KrzysztofK" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Czy ja coś pisałem o unikalności?

    "
    Polecam 498rc2 Manfrotto.
    Ma jedną kapitalną rzecz - regulacja oporu
    przesuwania kuli.
    "

    kapitalne, unikalne i parę innych synonimów

    --
    JD

  • 13. Data: 2010-11-30 20:35:48
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 30 Nov 2010 21:24:01 +0100, JD wrote:
    > kapitalne, unikalne i parę innych synonimów

    Uzywasz slow, ktorych znaczenia nie rozumiesz:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/kapitalny
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/unikalny
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/synonim

    z pozdrowieniami,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2010-12-04 18:43:17
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam,
    > Jakie w praktyce sa wady/zalety glowicy kulkowej w stosunku do zwyklej?
    > Znaczy sie, glowicy do statywu.
    > TA

    W praktyce są różnice, a wady to, czy zalety, to już zależy od zastosowania
    i stosowanta.
    Czegoś konkretnego się chcesz dowiedzieć?
    Marek