  • 11. Data: 2009-01-26 06:31:00
    Temat: Re: głośniki i nagrywarka
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    LeP wrote:
    > Zresztą mając jako taki dżwięk niezintegrowany można od biedy średnie
    > podbić w equa, natomiast niskich tonów w głosnikach 2.0 nie wydoisz,
    > choćbyś nie wiem jak chciał.

    W takim razie sluchales kiepskich glosnikow 2.0... :) Mam (rodzina ma,
    wspollokator ma) X210, mam M80, mam porzadne 5.1 (DTT-3500 - kiedys wyzsza
    polka komputerowych pierdziawek), wiec wiem, jak ktore graja. M80 schodza
    bardzo nisko i maja zaskakujaco gleboki, czysty, niezle kontrolowany bas.
    Natomiast X210 po prostu dudnia - mozna na nich od biedy sluchac jakiegos
    hip hopu, ale o muzyce, w ktorej niskie tony nie sa jedynie dodatkiem do
    rytmu nie ma raczej mowy, bo brakuje kontroli nad niskimi tonami i sa one
    wyraznie uwydatnione w pewnym waskim zakresie czestotliwosci. Slowem - M80
    maja "lepszy bas".

    Oczywiscie IMO. :)

    k,

  • 12. Data: 2009-01-26 15:35:27
    Od: losowy <u...@d...invalid>

    Marek napisał(a):
    > 1. Może mi ktoś doradzić jakieś przyzwoite głośniki stereo w cenie
    > 100-150-200 zł ?

    GENIUS SP-HF2.0 3000A - na allegro około 180 zł

  • 13. Data: 2009-01-26 22:54:55
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "KILu"

    > W takim razie sluchales kiepskich glosnikow 2.0... :)

    Źle mnie zrozumiałeś. Ja nie jestem przeciwnikiem głośników 2.0 i co więcej
    sam takich na jednym z kompów używam (a muzyczka właśnie sobie płynie w
    tle). No cóż, może nie są tak wypasione jak M 80 i na pewno starsze, ale jak
    się nie ma co się lubi...;)
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/kgicS9JPqwAuOUGB
    _wQlcQ?authkey=mFcq-CcqH6g&feat=directlink

    > Mam (rodzina ma, wspollokator ma) X210, mam M80, mam porzadne 5.1
    > (DTT-3500 - kiedys wyzsza
    > polka komputerowych pierdziawek), wiec wiem, jak ktore graja.

    Zapewniam, że moje doświadczenia nie zamykają się na pracy z X 210, ale o
    czym my mówimy? M80 jest nieprodukowany od jakiż trzech lat, a pytanie Marka
    jednoznacznie wskazywało na to, że nie chodzi o używki.

> [...]
    > wyraznie uwydatnione w pewnym waskim zakresie czestotliwosci. Slowem - M80

    Mówisz ciągle o integrze, prawda? A ja proponowałem za te pieniądze, które
    kosztowały kiedyś M80, głośniki 2.1 i kartę dzwiękową, co znacznie poprawi
    jakość dźwięku w całym spektrum.
    I wiem o czym mówię, bo zawsze pracowałem na niezintegrowanych i mam
    porównanie, jak brzmią z takimi samymi głośnikami (czy to 2.0 czy 2.1 czy
    5.1).
    Bo to jest tak, że lepiej jeździć mercedesem na oleju roslinnym, niż
    trabantem na wysokooktanowej benzynie lotniczej;)

    LeP

  • 14. Data: 2009-01-27 20:44:35
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    LeP wrote:
    > Mówisz ciągle o integrze, prawda?

    W sumie to o odtwarzaczu iAudio X5 i plikach MP3 o wysokim bitrate albo
    FLAC... :) Choc fakt, do notebooka tez je czasem podlaczam.

    k,

  • 15. Data: 2009-01-27 23:38:41
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "KILu"

    > W sumie to o odtwarzaczu iAudio X5 i plikach MP3 o wysokim bitrate albo
    > FLAC... :) Choc fakt, do notebooka tez je czasem podlaczam.

    Fakt, że system 2.0 jest nieco mobilniejszy, choć X 210 też nie zajmuje w
    podróży zbyt wiele miejsca (nie więcej niż radioodtwarzacz CD) i z
    powodzeniem takowy zastępuje:
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/HbNa9N3dKg48rGjp
    GbOZFQ?authkey=hPuMawV3ao8&feat=directlink
    Ale odbiegamy chyba nieco od tematu?
    --
    LeP