  • 1. Data: 2009-01-25 10:22:21
    Temat: martwy laptop
    Od: punkrockstory <p...@g...pl>

    witam.
    mam laptopa, w ktorym zostal przefleszowany bios. po tym zabiegu
    uruchamial sie bez problemow wiec wziolem sie za reinstalacje windowsa.
    zainstalowalem sterowniki i po konfiguracji zostal wylaczony. na drugi
    dzien laptop nie chce sie wlaczyc. przy pierwszej probie zaswiecila sie
    kontrolka baterii na chwile. laptop jest teraz 'martwy'. przy probie
    wlaczenia nic nie mruga, wentylatory nie chodza. laptop nie uruchamia
    sie na zasilaczu jak i na baterii. napiecia pomierzone i sa takie jakie
    byc powinny.
    ma ktos jakis pomysl co moze byc nie tak??
    z gory dziekuje za pomoc

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-26 23:36:23
    Temat: Re: martwy laptop
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "punkrockstory" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomierzone i sa takie jakie byc powinny.
    > ma ktos jakis pomysl co moze byc nie tak??

    jaki laptop?
    wyjmij baterie, odlacz od zasilania, zostaw tak na pol godzinki

  • 3. Data: 2009-01-27 10:26:53
    Od: punkrockstory <p...@g...pl>

    tg pisze:
    > Użytkownik "punkrockstory" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:glhegv$so3$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > jaki laptop?
    > wyjmij baterie, odlacz od zasilania, zostaw tak na pol godzinki

    nic nie pomoglo:) laptop w takim stanie lezy juz tydzien i zero reakcji

    a jaki laptop?? ADVENT K200