  • 1. Data: 2009-01-25 13:41:51
    Temat: głośniki i nagrywarka
    Od: Marek <m...@g...pl>

    1. Może mi ktoś doradzić jakieś przyzwoite głośniki stereo w cenie
    100-150-200 zł ? Do codzienej pracy,słuchania muzyki i czasem oglądania
    filmów przy komputerze.

    Na tyle, na ile można z takich głośników słuchac, bo do "normalnego" ale z
    racji braku czasu rzadkiego słuchania muzyki używam zestaw audio a nie
    plastkowe kolumienki :))

    2. Mszę kupić nagrywarkę DVD. Miałem LG, ale dokonała żywota. Jaką
    wybrać/jakiej unikać ? (Moja już ponad dwuletnia LG po kilku miesiacach od
    zakupu przestała czytać niektóre płyty, była wymieniana w ramac
    gwarancji...)

    Będę kupował chyba w agito albo areście.

  • 2. Data: 2009-01-25 14:58:00
    Temat: Re: głośniki i nagrywarka
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 25 styczeń (niedziela) gdy o godz. 14:41 *Marek* napisał(a):

    > Mszę kupić nagrywarkę DVD. Miałem LG, ale dokonała żywota. Jaką
    > wybrać/jakiej unikać ?

    LG nadal sa dobre, ja mam swojego LGika juz ze 4 lata i nie narzekam,
    ostatnio kupilem Pioneera DVR216D, bardzo jestem zadowolony, znacznie
    cichsza niż LG - niestety bardzo długo sie rozpedza po włozeniu płyty do
    napędu. Ale i tak polecam Ci Pioneera. Asusy tez sa przyzwoite.
    Unikaj Samsungów.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 3. Data: 2009-01-25 16:15:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marek napisał/a:

> [...]
    > wybrać/jakiej unikać ? (Moja już ponad dwuletnia LG po kilku miesiacach od
    > zakupu przestała czytać niektóre płyty, była wymieniana w ramac

    Najlepsza jest moim zdaniem Pioner, ale nie ma LightScribe.

    > Będę kupował chyba w agito albo areście.

    Zobacz tu:
    http://www.geoinf.pl/katalog/Napedy,1,

    Tam kupowałam (rok czy 2 lata temu) swoją nagrywarkę Pioner.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-01-25 16:42:09
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Marek wrote:
    > 1. Może mi ktoś doradzić jakieś przyzwoite głośniki stereo w cenie
    > 100-150-200 zł ? Do codzienej pracy,słuchania muzyki i czasem oglądania
    > filmów przy komputerze.

    Standardowo - Creative M80 (o ile je gdzies znajdziesz) albo Logitech T20.

    k,

  • 5. Data: 2009-01-25 16:45:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marek napisał/a:
> [...]
    >
    > Na tyle, na ile można z takich głośników słuchac, bo do "normalnego" ale z
    > racji braku czasu rzadkiego słuchania muzyki używam zestaw audio a nie

    http://www.geoinf.pl/produkt/MULNATGLO0003,NATEC-2.0
    -COYOTE-Czarne
    Zresztą wybierz sobie coś tutaj:
    http://www.geoinf.pl/katalog/Multimedia/Glosniki,5,,
    &fz=-_-_-_-_-

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-01-25 19:00:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wybrać/jakiej unikać ? (Moja już ponad dwuletnia LG po kilku miesiacach od
    > zakupu przestała czytać niektóre płyty, była wymieniana w ramac

    Pewnie miałeś 8166B - ten model im nie wyszedł. Teraz od ponad roku mam H12L -
    strasznie długo myśli nad płytą (po włożeniu) i głośna jak stara suszarka.
    Raczej coś z pioneerów kupuj.

  • 7. Data: 2009-01-25 19:42:55
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Marek"
    > 1. Może mi ktoś doradzić jakieś przyzwoite głośniki stereo w cenie
    > 100-150-200 zł ? Do codzienej pracy,słuchania muzyki i czasem oglądania
    > filmów przy komputerze.

    Jeśli płyt słuchasz na innym sprzęcie (w co nie watpie, bo też tak robię),
    to do mp3 i filmów więcej pożytku będziesz miał nawet z marnej nawet karty
    dźwiękowej zamiast z integry (np. soundblastera xfi extreme audio)
    http://www.lorien.waw.pl/opis.aspx?kat=9&id=kad0040
    i np. logitecha x 210 (zdecydowanie najlepszy bas z serii x do ok 200 zł).
    http://www.ceneo.pl/213073
    Cenowo to wyjdzie trochę ponad 200, ale jeśli Ci słoń nie nadepnął, to
    raczej warto, bo zawsze lepiej podłaczyć dobre żródło do gorszych głośników,
    niż odwrotnie.

    LeP

  • 8. Data: 2009-01-25 20:41:17
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    LeP wrote:
    > i np. logitecha x 210 (zdecydowanie najlepszy bas z serii x do ok 200
    > zł). http://www.ceneo.pl/213073

    Do filmow jak najbardziej, ale do muzyki moim zdaniem nie bardzo sie to
    nie nadaje. :) Wymienione wczesniej 2.0 sprawdzaja sie w tej roli o niebo
    lepiej (srednie pasmo!).

    k,

  • 9. Data: 2009-01-25 22:50:45
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Do filmow jak najbardziej, ale do muzyki moim zdaniem nie bardzo sie to
    > nie nadaje. :) Wymienione wczesniej 2.0 sprawdzaja sie w tej roli o niebo
    > lepiej (srednie pasmo!).

    Co kto lubi. Zawsze ściszałem średnie, zwłaszcza te średnie niższe, bo mi
    strasznie w uszach dudniły - w muzyce natomiast cenię bardziej od wokalu
    niski, nie zmącony średnimi bas.
    Zresztą mając jako taki dżwięk niezintegrowany można od biedy średnie podbić
    w equa, natomiast niskich tonów w głosnikach 2.0 nie wydoisz, choćbyś nie
    wiem jak chciał.

    --
    LeP

  • 10. Data: 2009-01-26 02:01:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    LeP napisał/a:
> [...]
    > w equa, natomiast niskich tonów w głosnikach 2.0 nie wydoisz, choćbyś nie

    Zresztą trzeba mieć jeszcze codeki zainstalowane i ustawić co nieco w
    WMP tzn. "Efekty SRS WOW" (u mnie w WMP11).

    --
    animka