  • 1. Data: 2009-01-25 11:29:53
    Temat: laptop milczy
    Od: Marian <m...@a...pl>

    hmmm, laptopowi HP (6530b) konczy sie bateria, a nie wydaje dzwiekow
    ostrzegajacych... Nie wiem jak go do tego zmusic - w biosie nei widze
    ustawien, zeby wydawal ostrzegawcze "blip blip". Toshibe jak mialem
    wczesniej, to ostrzegala i czlowiek mogl zadzialac. A ten po prostu
    bierze i sie w pewnym momencie wylacza... :/

  • 2. Data: 2009-01-25 11:38:08
    Temat: Re: laptop milczy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marian" napisał:

    > hmmm, laptopowi HP (6530b) konczy sie bateria, a nie wydaje dzwiekow
    > ostrzegajacych... Nie wiem jak go do tego zmusic - w biosie nei widze
    > ustawien, zeby wydawal ostrzegawcze "blip blip".

    A z poziomu systemu operacyjnego nie można tego ustawić?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-01-25 13:03:13
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    > A z poziomu systemu operacyjnego nie można tego ustawić?

    No to jest moje drugie pytanie, ale nie na ta chyba grupe. W kazdym
    bardz razie w dzwiekach Visty Biz ustawilem beeepanie na niski poziom
    baterii i krytyczny poziom bateri i... i co? i milczy Sa to jedyne
    dzwieki co nie dzialaja...

    Moze jakis problem hardware? Ze cos nei daje znac o wlaczeniu alarmu?

    Z drugiej strony pojawia sie i wyswietla poziom naladowania baterii...

  • 4. Data: 2009-01-27 00:22:31
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Moze jakis problem hardware? Ze cos nei daje znac o wlaczeniu alarmu?
    >
    > Z drugiej strony pojawia sie i wyswietla poziom naladowania baterii...

    A czy bateria ci sie rozladowuje poprawnie i pokazuje poziom krytyczny? Czy
    nie dochodzi do niego, tylko sie wylacza?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 5. Data: 2009-01-27 16:04:42
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Użytkownik Michal AKA Miki napisał:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A czy bateria ci sie rozladowuje poprawnie i pokazuje poziom krytyczny?
    > Czy nie dochodzi do niego, tylko sie wylacza?

    wskaznik na traju pokazuje stan wyczerpywania sie baterii i bezdzwiekowo
    ostrzega :/

    Niestety jest to zolty wykrzyknik kolo ikonki i malo rzuca sie w oczy...

  • 6. Data: 2009-01-31 11:38:58
    Od: Piotr Florczuk <o...@p...onet.pl>

    Marian pisze:

    > wskaznik na traju pokazuje stan wyczerpywania sie baterii i bezdzwiekowo
    > ostrzega :/
    >
    > Niestety jest to zolty wykrzyknik kolo ikonki i malo rzuca sie w oczy...

    Nasuń kursor myszy na bateryjke z traja, prawym myszy wejdź w opcje
    zasilania. W opcjach zasilania na dole z prawej masz personalizacje.
    Wejdź w personalizacje i jak Ci sie rozwinie bedzie tam zakladka
    dzwieki. Tam sobie znajdziesz to co trzeba i mozesz ustawic dzwiek jaki
    chcesz. Systemowe sa bardzo Ciche i chyba nawet nie wiesz kiedy wydaja
    dźwiek. Mam pavilliona dv5-1120 ew i slabo slychac faktycznie.

    Piotr

  • 7. Data: 2009-02-01 08:53:29
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Florczuk napisał:

> [...]
    > chcesz. Systemowe sa bardzo Ciche i chyba nawet nie wiesz kiedy wydaja
    > dźwiek. Mam pavilliona dv5-1120 ew i slabo slychac faktycznie.

    heh, sam na to wpadlem, zanim tu napoisalem i podmienilem te dzwiki na
    srtrasznie jazgotliwe i glosne, i tam je slychac przy odsluchu, a przy
    dzialaniu i wyczerpywaniu baterii bue :/

    jeszcze jakies pomysly?

    :)