eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › geometria kół - znoszenie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 21. Data: 2011-04-13 00:25:38
    Temat: Re: geometria kół - znoszenie
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Apr 12, 3:57 pm, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:
    > U ytkownik "mick.w"  napisa w wiadomo ci:
    >
    >
    > Kolejna kwesti to, to e podczas ustawiania zbie no ci (czy rozbiezno ci)
    > to ten parametr wykonuje si _zawsze_ na ko cu.
    > Najpiew mierzy (b d reguluje) w kolejno ci:
    > 3. k t wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,
    > 4. pochylenie ko a,
    > 5. pochylenie sworznia zwrotnicy
    > 6. i dopiero zbie no (lub rozbie no ) k
    > ...

    Sprobuj tak wyregulowac Lexusa LS 460. On ma 5-cio drazkowe
    zawieszenie przednie podobne do Audi A8. W Lexusie nie mozna ustawiac
    kazdego elementu pojedynczo, bo ustawianie jednego automatycznie
    zmienia drugi. Diler Lexusa musi korzystac z programu komputerowego,
    ktory podaje o ile zabkow i w ktora strone trzeba obrocic sruby
    regulacyjne aby od pomierzonego bledu przywrocic projektowane katy. W
    Audi A8 wogole nie mozna ustawic geometrii jednego kola. Mozna jedynie
    usunac roznice kata pochylenia zwrotnicy pomiedze lewym a prawym kolem
    poprzez przesuwanie calej ramy dolnego zawieszenia w poprzek co usuwa
    problem samochodu sciagajacego w czasie jazdy. Rama Audi jest mocowana
    do nadwozia poprzez podluzne otwory pozwalajace na jej przesuwanie.

    > ...
    > Pozdr.
    >
    > --
    > Bugatti

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: