eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygeometria kół - znoszenieRe: geometria kół - znoszenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!n10g2000yqf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: geometria kół - znoszenie
    Date: Tue, 12 Apr 2011 10:40:52 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <2...@n...googlegroups.com>
    References: <2...@2...googlegroups.com>
    <1...@n...onet.pl> <io130f$95a$1@news.onet.pl>
    <c...@p...googlegroups.com>
    <io1cef$h2s$1@news.onet.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    <io1pgs$2u8n$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 198.208.159.18
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1302630052 22875 127.0.0.1 (12 Apr 2011 17:40:52 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 17:40:52 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: n10g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=198.208.159.18;
    posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64;
    Trident/4.0; GM_UserLogonTimeUTC: 2011-04-12 10:49:36;
    GM_UserLogonTimeBias: 240; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR
    3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.2;
    MS-RTC LM 8),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361909
    [ ukryj nagłówki ]

    On Apr 12, 11:01 am, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:
    >
    > A badali ca geometri obu osi? Bo je li ustawili tylko prz d licz c
    > na to e ty jest prosty, to mo esz mie znoszenie. Zreszt prawd
    > m wi c je li geometria tylnego zawieszenia i/lub ca ego nadwozia nie jest
    > idealna a pojazd nie ma zbyt wielu mozliwo ci regulacyjnych, to znoszenie
    > trzeba korygowa poprawkami... albo doprowadzi najpierw wszystko do idea u.

    Wiekszosc dzisiejszych pojazdow na szosach to econoboxy z McPhersonem
    z przodu i skretna belka z tylu w ktorych jezeli masz szczescie do
    producenta to z przodu mozesz ustawic kat pochylenia (o wyprzedzeniu w
    McPhersonach nie ma co marzyc) a z tylu w belkach skretnych nic sie
    ustawic nie da wiec sprawdzanie jest psu na bude. Jezeli jestes po
    gwarancji i znasz dobrego fachowca to w wielu pojazdach taki fachowiec
    potrafi obrabiarka albo za pomoca podkladek zmienic katy w pewnych
    granicach nawet jak producent tego nie przewidzial ale takiej zlotej
    raczce trzeba zaplacic za wiedze :-). Ech ta tania produkcja. Kiedys
    wiecej ludziom dawali do regulacji :-(


    >
    > --
    > Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog by niepowa ne,
    >     z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada w cz ci
    > gts /kropka/ pl    |  lub ca o ci pogl dom ich Autora.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: