-
Data: 2011-04-12 17:01:48
Temat: Re: geometria kół - znoszenie
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-04-12 13:56, mick.w pisze:
> On 12 Kwi, 13:18, Lewis<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
>> W dniu 2011-04-12 10:59, mick.w pisze:
>>
>>> Znosi w prawo. Zawróciłem na tej samej drodze i też znosiło na prawo
>>> więc o wiatr nie był przyczyną
>>
>> To widocznie spartolili robotę skoro pod wiatr też znosi ;)
>> I nie cytuj sygnaturek, delimiter mam poprawny a jednak Twój program go
>> cytuje...
>
> Dziś pojade do nich. Na co jeszcze zwrócć uwage? Co mogli jeszcze źle
> ustawić
A badali całą geometrię obu osi? Bo jeśli ustawili tylko przód licząc
na to że tył jest prosty, to możesz mieć znoszenie. Zresztą prawdę
mówiąc jeśli geometria tylnego zawieszenia i/lub całego nadwozia nie jest
idealna a pojazd nie ma zbyt wielu mozliwości regulacyjnych, to znoszenie
trzeba korygować poprawkami... albo doprowadzić najpierw wszystko do ideału.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.11 19:40 JAM
- 12.04.11 20:58 Michał Baszyński
- 12.04.11 21:57 Bugatti
- 12.04.11 22:02 Bugatti
- 12.04.11 23:46 mick.w
- 13.04.11 00:13 JAM
- 13.04.11 00:25 JAM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=