  • 11. Data: 2014-01-29 14:12:52
    Temat: Re: generator poszukiwany
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dobry rysunek, czy wystarczy sprawdzac stan B podczas zbocza A?

  • 12. Data: 2014-01-29 14:21:30
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a jeszcze standard, jak długo drgają styki w takim enkoderze?

  • 13. Data: 2014-01-29 14:36:12
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a czy podczas stanu ON i ruchu enkodera mogą pojawić się drgania?

  • 14. Data: 2014-01-29 16:04:45
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a jak nazywają się i gdzie je kupić, takie złączki z blaską naciskaną od
    góry przyciskiem, wciska się przycisk, blaszka się odgina, wkłada się kabel,
    puszcza, i blaszka dociska kabel tworząc połączenie? do druku...

  • 15. Data: 2014-01-29 16:33:53
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    do pełni szczęścia brakuje mi wzmacniacza operacyjego który uciągnie te
    60MHz... Ktoś zna?

  • 16. Data: 2014-01-29 17:03:13
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 29.01.2014 16:33, inny punkt siedzenia... pisze:
    > do pełni szczęścia brakuje mi wzmacniacza operacyjego który uciągnie te
    > 60MHz... Ktoś zna?

    Tutaj znają, ale uwaga, to UE a w najlepszym przypadku NATO:

    http://www.analog.com/en/high-speed-op-amps/products
    /index.html

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 17. Data: 2014-01-29 17:15:19
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dzięki, ale pytałem o coś dostępnego...

  • 18. Data: 2014-01-29 18:21:23
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 29.01.2014 17:15, inny punkt siedzenia... pisze:
    > dzięki, ale pytałem o coś dostępnego...

    W Farnellu high-speed opampów od Analoga, TI, LT na kilogramy, w
    magazynie, nie widzę problemu z dostępnością.

  • 19. Data: 2014-01-29 18:39:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-01-28 17:29, inny punkt siedzenia... wrote:
    > widział Ktoś gdzieś dostępny na studencką kieszeń generator pomiarowy?

    Nie wiem czy pomiarowy, ale studencki na pewno:

    http://www.myplace.nu/avr/minidds/index.htm

  • 20. Data: 2014-01-29 23:11:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 16:33:53 +0100, inny punkt siedzenia...
    napisał(a):
    > do pełni szczęścia brakuje mi wzmacniacza operacyjego który uciągnie te
    > 60MHz... Ktoś zna?

    Analog zna.

    J.