  • 1. Data: 2010-05-05 23:04:08
    Temat: gdzie najtaniej zakodowac kluczyc z pilotem
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    Witam. Zagubilem kluczyk z pilotek od mojego FOCUSA. Niestety pozostal tylko
    zwykly bez pilota i to jeden. Zauwazylem ze na allegro mozna kupic np.
    uzywane piloty i osobno wklad z grotem. Po zlozeniu otrzymuje kluczyk ktory
    musze zakodowac. Czy orientujecie sie gdzie mozna wykonac taki zabieg
    mozliwie najtaniej? Pozdr. m.

  • 2. Data: 2010-05-06 08:10:29
    Temat: Re: gdzie najtaniej zakodowac kluczyc z pilotem
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-05 23:04, michal999 pisze:
> [...]
    > kluczyk ktory musze zakodowac. Czy orientujecie sie gdzie mozna wykonac
    > taki zabieg mozliwie najtaniej? Pozdr. m.

    Oczywiście pytałeś w ASO?

  • 3. Data: 2010-05-06 08:22:04
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik michal999 napisał:

> [...]
    > kluczyk ktory musze zakodowac. Czy orientujecie sie gdzie mozna wykonac
    > taki zabieg mozliwie najtaniej? Pozdr. m.
    Nie baw sie w allegro tylko google lub gazeta gieldowa do lapki i
    poszukaj dorabianie kluczy do auta - dorobia kluczyk, zakodujo imo itp.
    za normalna cene a nie za 1000pln jak w ASO i to wszystko w max 2h. Do
    faiat i do reni dorabialem i nie bylo problemu, jeden namiar znalazlem
    na gieldzie w Myslowicach a drugi w necie w Oswiecimiu, koszt nie
    przekroczyl 190 pln - wczesniej poczywiscie Pan sprawdzil DR auta i dane
    ojca z innym dokumentem czy aby to na pewno jest jego auto a nie kogos
    innego :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-05-06 08:30:14
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    michal999 pisze:
> [...]
    > kluczyk ktory musze zakodowac. Czy orientujecie sie gdzie mozna wykonac
    > taki zabieg mozliwie najtaniej? Pozdr. m.

    A ja poruszę inny aspekt - miałeś AC od kradzieży? jeżeli miałeś to już
    nie masz.
    Zgłoś fakt zgubienia kluczyka do ubezpieczyciela.

  • 5. Data: 2010-05-06 11:35:20
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 5 Maj, 23:04, "michal999" <9...@9...com> wrote:
> [...]
    > uzywane piloty i osobno wklad z grotem. Po zlozeniu otrzymuje kluczyk ktory
    > musze zakodowac. Czy orientujecie sie gdzie mozna wykonac taki zabieg

    Witaj

    Sprawdź na forum forda - IMO możesz to zrobić sam.

    http://forum.fordclubpolska.org

    pozdrawiam
    Sebastian

    były cytryny: AX, ZX, XM - teraz są fordy Focus mk2, Mondeo mk3

  • 6. Data: 2010-05-06 16:11:23
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > Nie baw sie w allegro tylko google lub gazeta gieldowa do lapki i
    > poszukaj dorabianie kluczy do auta - dorobia kluczyk, zakodujo imo itp.
    > za normalna cene a nie za 1000pln jak w ASO i to wszystko w max 2h.

    Bo oczywiście sprawdzaleś tak?
    W ASO forda 150 zł kosztuje wykodowania wszystkich kluczyków i
    zakodowanie nowych do immo, tak że po znalezieniu starego nie bedzie on
    działał.
    I to wszystko w max godzinę.
    Kupujesz świeży kluczyk z pilotem i immo (oryginał ok 200zł - scyzoryk),
    dorabiasz w jakimś punkcie grot i jedziesz do aso.

    Warto choćby zadzwonić do ASO i sprawdzić, bo np. do focusa II nie każdy
    punkt jest w stanie "sklonować" kluczyk. Poza tym opisana wyżej metoda
    jest bezpieczniejsza.

    --
    Piotr Czyż

  • 7. Data: 2010-05-06 19:03:51
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Piotr Czyż pisze:

    > Bo oczywiście sprawdzaleś tak?
    Sprawdzalem i przerabialem tak jak pisalem we wczesniejszym poscie na
    Reanult i Fiacie z imo. i sterowaniem c.z. oraz alarmem w kluczyku
    podzrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-05-06 19:55:06
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kupujesz świeży kluczyk z pilotem i immo (oryginał ok 200zł - scyzoryk),
    > dorabiasz w jakimś punkcie grot i jedziesz do aso.
    Zapasowy klucz(nie scyzoryk jeno chamski kołek) ze sterowaniem zamkiem
    centralnym na pilota zakodowany dla danego pojazdu(w skrócie duplikat) do
    nowej Fiesty - 800zł w ASO.

    Pzdr,
    Kub@

  • 9. Data: 2010-05-07 12:27:31
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-06 19:55, Kub@ pisze:

    > Zapasowy klucz(nie scyzoryk jeno chamski kołek) ze sterowaniem zamkiem
    > centralnym na pilota zakodowany dla danego pojazdu(w skrócie duplikat) do
    > nowej Fiesty - 800zł w ASO.

    To sporo drożej niż w Mercedesie, Oplu i grupie VW.

  • 10. Data: 2010-05-07 13:21:58
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Maj, 16:11, Piotr Czyż <i...@i...com> wrote:

> [...]
    >
    > Warto choćby zadzwonić do ASO i sprawdzić, bo np. do focusa II nie każdy
    > punkt jest w stanie "sklonować" kluczyk. Poza tym opisana wyżej metoda

    A widzisz, ja dzwonilem akurat do ASO forda i okazalo sie ze za jedna
    sztuke musial bym zaplacic ponad 450zl.
    W rezultacie dorobilem jeden kluczyk bez transpondera (czy jak sit to
    zwie) za 25 zl. I mam problem z glowy..

    --
    Lukasz Sczygiel