  • Data: 2009-09-03 12:51:48
    Temat: Re: gdzie można dostac telefon
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że jak? A Peweksy? A paczki dla dzieci działaczy partyjnych?
    > A specjalne przywileje dla górników?

    Miałes kontakt z dziećmi górników? Bo ja i 90% spoleczenstwa pewnie tez.
    Podobnie z dziecmi dzialaczy.

> [...]
    > ścierwem przyniosła takie efekty z jakimi mamy do czynienia obecnie.
    > Jaką funkcję odstraszającą pełni dzisiaj więzienie dla takiego "byczka"
    > z jakiejś meliny, skoro z jego punktu widzenia to hotel z siłownią,
    > darmowym wiktem i opierunkiem? To właśnie polityka pobłażania
    > doprowadziła do tego, że porządne dzieciaki są zamykane w jednych
    > klasach z agresywnymi bydlakami.
    > Kara chłosty, ciężkie roboty i kastracja recydywistów (nie łudźmy się -
    > przekazując swoje geny i memy tylko przenoszą problem na następne
    > pokolenie) to jedyne skuteczne wyjście. Rzecz jasną nie przejdzie ze

    Nie chodzi o pochylanie - napisalem 'Zainteresowanie". Tym sie powinni zajac
    specjalisci, psychologowie, pod wzgledem pracy nad nimi a z drugiej strony
    politycy, zeby nie tworzyli prawa, ktore umozliwia czy wrecz wspomaga rozwoj
    patologi. A wszyscy razem, zeby takie cos mialo utrudnione mozliwosci
    pojawienia sie.
    Piszac o ciezkich karach jestes na tak samo zlej drodze, jak ci co sie
    pochylaja - skrajne rozwiazania nigdy sie nie sprawdzily.

    p.s.
    A gdyby w Twoich genach odkryto sekwencje np. killera, ale akurat jeszcze
    sie nie ujawnila ze wzgledu na uwarunkowania spoleczno-srodowiskowe?
    Poszedlys na krzeslo, mimo, ze do konca swoich dni nie zabilbys pewnie
    przyslowiowej muchy. Wygadujesz takie rzeczy, że ktoś moze Cie pomylić z
    Adolfem. A chyba nie uwazasz go za "czlowieka" godnego nasladowania?