    From: "Wincynty" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: gdzie można dostac telefon
    Date: Wed, 2 Sep 2009 18:17:31 +0200

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h7l2s7$338$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Poszukuje w miare taniego telefonu (dla dziecka) bez abonamentu. Czy ma z
    > was któś może na zbyciu (chce wywalic stary telefon) ?

    trochę się zgubiłem

    szukasz porady w sprawie solidnego taniego telefonu czy szukasz darowizny

    jeżeli przypadek nr 1 to polecam coś w stylu nokia 3510i 3310 sony ericson
    z300i
    o ile pierwsze dwa to dość stare modele ale bezawaryjne to ostatni może być
    nawet przyzwoity ze względów wizualnych. Na allegro ceny przyzwoitych
    egzemplaży nie powinny przekroczyć 50 zł z wysyłką... więc myślę że na tyle
    to będzie stać nawet niezamożnego rodzica.

    co do krzykaczy piszących bzdury o tym że dzieci nie powinny nosić telefonow
    do szkoły to polecam pierwsze sobie zrobić dziecko a potem się wypowiadać.
    Mój syn ma obecnie 9 lat... z kawałkiem i własnie dzisiaj pierwszy raz
    jechal do szkoły autobusem sam. nie wyobrażam sobie żeby nie miał przy sobie
    telefonu - nie jestem w stanie go odwozić do szkoły osobiście więc musze
    mieć z nim kontakt zaraz po lekcjach i musze wiedzieć że dotarł szczęśliwie
    do szkoły - wystarcza sygnałek po przekroczeniu progu szkoły albo sms.
    Zresztą zaraz po tym ma wyłączyć telefon i włączyć po zajeciach. W jego
    szkole nie ma zakazów a jedynie oświadczenie rodzica że w razie kradzieży
    nie będzie miał do szkoły pretensji. Aparat telefonicny ma własnie Z300i
    więc nawet jakby komuś się spodobał to straty wielkiej nie będzie bo 30 zł
    jestem w stanei poświęcić a mam pewnośc że dziecko jest tam gdzie powinno i
    mogę spokojnie pracować a nie myśleć gdzie jest w danej chwili i czy na
    pewno trafiło do szkoły i domu samo.