  • Data: 2011-09-10 10:23:15
    Temat: Re: gdzie faza gdzie neutralny
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 08 Sep 2011 19:20:06 +0200, Paweł Pawłowicz

    > Mam w pracy urządzenie dla którego ma, to detektor masowy do
    > chromatografu gazowego. Po włożeniu wtyczki do drugiego położenia w
    > podwójnym gniazdku z bolcem głupieje. Co ciekawe, serwis producenta
    > potwierdził takie zachowanie. Ale to zdecydowanie nie jest sprzęt
    > powszechnego użytku ;-)

    Ja mam listwę zasilającą (jak najbardziej powszechnego użytku), na
    której w zależności od umiejscowienia "fazy" w gniazdku świeci się
    albo zielona lampka opisana "wiring OK" (wg instrukcji - poprawne
    podłączenie fazy) albo czerwona "wiring wrong" (niepoprawne). Nie
    zachowałem niestety tej instrukcji, ani opakowania, na którym listwa
    była reklamowana jako posiadająca, uwaga:
    "potrójne zabezpieczenie: na +, - oraz 0".

    --
    Artur Stachura