  • Data: 2012-09-01 17:32:42
    Temat: Re: gdynia-zakopane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Sep 2012 15:39:08 +0200, tuMEk napisał(a):

    > Remonty na A4 to chyba tam wieczny temat.... zresztą opłata nieadekwatna do
    > długości i czasu pokonania.

    Niadekwatna, ale raz na rok w 700km trasie mozna te 16 zl zaplacic.
    Chociaz ... na tej trasie wiecej platnych autostrad teraz.

    > Poza tym nigdzie mi się nie spieszy

    Po nieprzespanej nocy mozesz miec inne zdanie.

    > a korki wolę ominąć stąd zapytanie

    Z tym ze o 6 rano korkow przy kasach chyba duzych nie bedzie.

    W kazdym badz razie rok temu pojechalem i kosztowalo mnie to prawie godzine
    wiecej. Nie wiem - droga zamknieta czy pomylka, ale z Imielina pojechalem w
    bok na Zarki a nie do oswiecimia, gdzies dalej trafilem na wahadelko .. i
    zeszlo. Teraz moze by niespodzianek nie bylo.

    J.