  • Data: 2012-09-03 09:27:19
    Temat: Re: gdynia-zakopane
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja rozumiem, że autostrada jest droga przy codziennym dojeżdżaniu do
    pracy. Przy wakacyjnej podróży raz na rok szczypanie się o dychę czy
    dwie jest dla mnie całkowicie nie do pojęcia. Zwłaszcza, gdy te same
    osoby wieczorem przy piwie narzekają na brak autostrad.

    Anyway, zamiast rzeźbienia do Rabki lepiej się jeździło przez
    Korbielów-Jabłonkę. Ale nie wiem, jak ta trasa wygląda na dziś.

    MJ