  • Data: 2010-03-25 20:45:32
    Temat: Re: gaz do matiza?
    Od: "mo" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości
    news:hogdbe$ade$1@news2.ipartners.pl...

    > Rower se kup. giant polecam

    mam dwa, wyczynowego Treka do XC i zjazdowe Norco więc za kolejny rower
    dziękuję, te dwa i tak kosztowały mnie dużo za dużo a nie bardzo mam czas na
    nich jeździć.
    O gazowanie matiza pytałem, do pracy mam za daleko na rower niestety

    PS Gianta też kiedyś końcem lat 90-tych miałem ale się wziął i pękł.