  • 1. Data: 2012-04-24 21:29:15
    Temat: galeria singapore
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Witajcie,
    zachciało mi się zmian i przeniosłem swoją galerię w ramach jednego serwera
    z podrzędnego katalogu do głównego.
    niestety nie podejrzewałem, że taki nieskomplikowany skrypt gdzieś zapisuje
    hasło. Nie mogę się zalogować ani na stare hasło ani zresetować je po
    instalacji skryptu.
    mam teraz nową galerię ale bez panelu administratora to całość jest niewiele
    warta :-(

    poradzicie coś ;-(

    pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2012-04-24 21:43:50
    Temat: Re: galeria singapore
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, April 24, 2012 3:29:15 PM UTC-4, TheGuru wrote:
> [...]
    > instalacji skryptu.
    > mam teraz nową galerię ale bez panelu administratora to całość jest niewiele

    Zrob sobie albo zamow u kogos kto potrafi, strone internetowa, ktora bedzie ci
    odpowiadac.

    Slon

  • 3. Data: 2012-04-26 08:27:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    TheGuru wrote:
> [...]
    > zresetować je po instalacji skryptu.
    > mam teraz nową galerię ale bez panelu administratora to całość jest

    zalogować sie do serwera i przenieść spowrotem galerie w stare miejsce...

    albo założyć od nowa.

    ponadto trzbe chyba poczytac instrukcję do galerii.