  • 1. Data: 2012-04-24 04:50:44
    Temat: Fotografia sportowa ze Stefanem Zawisza.
    Od: Slon <z...@g...com>

    Byl moim kolega i przyjacielem.
    Zmarl okolo 10 lat temu.
    Stefan Zawisza - zapasnik, z Radomia.
    Poznalismy sie w RZO, gdzie razem trenowalismy zapasy, najpierw u trenera Miazia,
    pozniej u trenera Kosny.
    Byl moim przyjacielem, 2 lata starszym i duzo ciezszym wagowo.
    Nigdy nie startowalismy razem w tej samej konkurencji wagowej, ale na treningach
    czasami wyzywal sie na mnie, bo byl nie tylko ciezszy ale i wyzszy.
    Gdy stefan poszedl w "kamasze", ja przerwalem przygode ze sportem zapasniczym.
    Gdy on mial z wojska wracac, ja zostelem do wojska powolany.
    Nasze drogi juz nigdy sie nie zeszly.
    Do dzis wspominam czasy treningow zapasniczych gdzie przez 4 lata moglismy sie
    powyzywac.
    Dzisiaj szukajac w internecie znajomych z dawnych czasow, znalazlem artykul i zdjecie
    Stefana, w Slowie Ludu, nalezacym do Kieleckiego Wydawnictwa Prasowego, w ktorym
    bylem fotoreporterem przez prawie 8 lat.
    Stefan zmarl w wieku 52 lat, ja juz dozywam 60ki i chyba tylko dlatego, ze w pore
    wyemigrowalem w lepsze rejony klimatyczne.
    RIP
    http://www.slowoludu.com.pl/gazeta/codzienna/2003/V/
    5/13k.pdf
    Obok tego artykulu, wspomina rowniez Stefana, Marian Osinski - prezes Radomskiego
    Zwiazku Zapasniczego.

    Slon.

  • 2. Data: 2012-04-24 09:38:46
    Temat: Re: Fotografia sportowa ze Stefanem Zawisza.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-04-24 04:50, Slon pisze:
    > Byl moim kolega i przyjacielem.

    To jest absolutnie niemożliwe :)

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię te igrzyska różne, zawsze kibicuję na Trynidad i Tobago czy jakoś

  • 3. Data: 2012-04-24 17:39:24
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, April 24, 2012 3:38:46 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > To jest absolutnie niemożliwe :)

    Dla takiego jak ty, wiele rzeczy jest absolutnie niemozliwych.
    Jak sam pisales, dla ciebie nawet chcenie posiadania samochodu jest niemozliwe a co
    dopiero jego posiadanie.
    Czy skorzystales juz z mojej rady o praniu swoich gatek, zeby ci moczem nie
    smierdzialo, o czym dawales kilka razy informacje na tej grupie?

    Slon