  • 1. Data: 2012-04-24 06:13:48
    Temat: Powrot syna marnotrawnego na lono canona.
    Od: Slon <z...@g...com>

    Po przejsciach zwiazanych z nikonami d3 i d7000, z wielka rozkosza wrocilem na lono
    canona z modelem 5dm3.
    Gdyby nie ten nowy canon, to z pewnoscia, nastepnym bylby nikon d4 ale juz mam dosyc
    tych skokow w bok.
    Viva CANON!
    Kilka nikonow i kanonow bedzie teraz do opchniecia.

    Slon

  • 2. Data: 2012-04-24 07:34:31
    Temat: Re: Powrot syna marnotrawnego na lono canona.
    Od: PK <p...@e...pl>

    www.pamietniki.pl
    Pomyliles grupy dyskusyjne z zasrajFbookiem?

  • 3. Data: 2012-04-24 07:52:09
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, April 24, 2012 1:34:31 AM UTC-4, PK wrote:
    > www.pamietniki.pl
    > Pomyliles grupy dyskusyjne z zasrajFbookiem?

    Na razie z litosci, cie oszczedze.

    Slon

  • 4. Data: 2012-04-24 10:25:40
    Od: <MW>

    Uzytkownik "Slon" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    ion-forums@vbvx4...

    > Na razie z litosci, cie oszczedze.

    Czy ten "Slon" zasrywajacy idiotycznymi watkami grupe chamowaty malkontent,
    wykazujacy czeste napady schizofrenicznej belkotliwosci, to nie przypadkiem
    nasz kochany Zygmus?
    Odpuscilem sobie lekture grupy przez jakis czas, wrócilem - i prosze, znowu
    idiota w rozkwicie. Na wiosne im sie pogarsza i sie aktywizuja, czy jak?

    --
    MW

  • 5. Data: 2012-04-24 10:29:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 09:25, MW wrote:
> [...]
    > Odpuscilem sobie lekture grupy przez jakis czas, wrócilem - i prosze,
    > znowu idiota w rozkwicie. Na wiosne im sie pogarsza i sie aktywizuja,

    Proszę was, nie wyciągajcie mi go z KFa.. Szkoda prądu na te dyskusje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-04-24 12:30:42
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Czy ten "Slon" zasrywajacy idiotycznymi watkami grupe chamowaty
    > malkontent, wykazujacy czeste napady schizofrenicznej belkotliwosci, to
    > nie przypadkiem nasz kochany Zygmus?

    tez mam takie skojarzenia jak przegladam jego .... hmm no wlasnie
    a juz bylo tak pieknie
    pozdr.
    gr

  • 7. Data: 2012-04-24 16:24:44
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Gdyby nie ten nowy canon, to z pewnoscia, nastepnym bylby nikon d4 ale juz mam
    dosyc tych skokow w bok.

    Pozostanie w dotychczas uzywanym systemie, byloby skokiem w bok?
    Przedziwna logika sie kierujesz. ;) Moze sensowniej byloby napisac, ze
    Canon 4D MK3 jest po prostu duzo tanszy niz D4? No tak, tylko że w twoim
    przypadku, chwalenie sie na grupie tanszym wyborem, nie mialoby
    wiekszego sensu, prawda? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 8. Data: 2012-04-25 00:21:32
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Uzytkownik <MW> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Odpuscilem sobie lekture grupy przez jakis czas, wrócilem - i prosze,
    > znowu idiota w rozkwicie. Na wiosne im sie pogarsza i sie aktywizuja, czy

    Jest to tym bardziej wk*ace, ze "Slon" to byla ksywa bardzo przyzwoitego i
    niestety niezyjacego naszego kolegi, którego bardzo dobrze wspominam. Pewnie
    wielu z Was równiez.
    Poza tym, ten drugi, przyglupawy "Slon" wygonil z grupy Marka
    Wyszomirskiego, jedna z bardziej sensownych i przyjaznych osób (nie mówiac o
    merytorycznej stronie jego wypowiedzi, bo mnie przynajmniej kilkukrotnie
    pomógl).

    --
    Yogi(n)