  • Data: 2010-09-08 21:37:20
    Temat: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4c872cc8$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

> [...]
    > Wertepy takie, że nawet biorąc pod uwagę własne zawieszenie nie powinno
    > się szybciej jechać.
    > A mimo to jakaś skuwrwiała menda trafiła kota.
    > A jak zwolniłem i zacząłem nieszczęsne zwłoki omijać - i przy okazji
    > sprawdzić, czy może jednak nie zwłoki i da się uratować - jakaś tłusta
    > kurwa zaczęła na mnie trąbić...
    > Wybaczcie bluzgi, ale ja mam dość buractwa i ślepego pędzenia. Kretynek
    > jeden z drugim przyjedzie może minutę wcześniej - za cenę powodowania
    > zagrożenia i dużo większego zużycia wszystkiego w samochodzie, z paliwem
    Same radary na skurwieli wiele nie poradzą. Równocześnie kary powinny być
    drakońskie.
    Ale nie kwotowo. Są kraje (np. Skandynawia) gdzie mandat, grzywna jest
    zależna od osiąganych dochodów (sprawdzane w urzędzie podatkowym). Dla
    przeciętniaka 5k zł to może być poważna dolegliwość, dla bogatego - pryszcz.
    Dlatego dla takiego za to samo 50k.

    > Kiedyś jechałem trasą katowicką - ulewa, kałuże takie że DOSŁOWNIE
    > strumień zamiast drogi. Noc, ledwo co widać, jadę zgodnie z limitem i
    > zdrowym rozsądkiem, sygnalizuję zamiar skrętu w lewo - a jakaś inna
    > menda siedzi mi na plecach i pogania! Bo musi nadrobić czas w korku
    > stracony - korku spowodowanym karambolem z winy innego pośpiesznego.
    A na takich kmiotów to po prostu albo się nie zwraca uwagi albo zwalnia.

    > Ufff... Jeszcze trochę a chyba poszukam na czarnym rynku działka
    > automatycznego ;-/
    Polecam AN GAU 8 Avenger, a jeśli masz nieco za małe auto, to M61 Vulcan.
    Sam sie rozglądam...

    --
    Jotte