  • Data: 2010-09-09 11:44:10
    Temat: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-09 11:35, masti pisze:
    > LOL, ty to widzę masz więcej przypadków niż cała reszta grupy razem

    kotów jest najwięcej bo się chuje nie boją, że delikatny zwierzak
    uszkodzi im auto, psy rzadziej ale też się trafiają. Każdemu komu uda
    się przejechać przez polskę od morza po góry bez znalezienia chociażby
    jednego martwego stworzenia gratuluję. Ja jakoś nigdy nie trafiłem,
    żadnego kota bo zawsze udawało mi się zwolnić, ominąć. Dlatego nie
    jestem w stanie zrozumiem tej polskiej gnojowni.

    --
    krzysiek82