  • Data: 2010-09-09 09:34:52
    Temat: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-08 23:11, J.F. pisze:

    > Niby tak. Ale z drugiej strony jak czlowiek przejechal jakis zakret
    > setki czy tysiace razy i nawet go nie zarzucilo, to sie dziwnym
    > wzrokiem patrzy na te krzyze ..
    >
    > J.

    Może ten człowiek który się dziwi ma po prostu szczęście i nie chodzi tu
    o zarzucanie (motocyklista przejedzie jeszcze szybciej), tylko nie widać
    sytuacji za zakrętem. Jak sam napisał miał ograniczoną widoczność bo nie
    widział policji za zakrętem. Ograniczenie jest po żeby mieć czas na
    reakcję gdy ktoś wyjedzie z bramy lub z drogi podporządkowanej ( ty go
    nie widzisz i on ciebie też). Też jestem przeciw ograniczeniom w
    bezsensownych miejscach, ale prawie 100% przypadków które widziałem to
    pozostałości po robotach drogowych, które już dawno się skończyły a
    ograniczenia pozostały. U mnie w małej miejscowości pod Warszawą jest
    ograniczenie do 40 i jest to rozsądne, niestety teraz wyremontowano
    drogę i już są tacy których i powyżej 100 nie zarzuca, a droga jest
    wąska i kręta, dużo wyjazdów z posesji i fragmentaryczny chodnik, więc
    tą 40 popiera większość mieszkańców i się dostosowuje. Dodatkowym
    zabezpieczenie był fatalny stan nawierzchni ale teraz jest równiutki
    asfalt i jest coraz więcej mistrzów co z palcem w d* i łokciem za oknem
    tną jak przecinakiem. Mieliśmy już kilka wypadków (śmiertelne też), ale
    dopiero teraz się zacznie.