  • Data: 2010-09-09 11:33:16
    Temat: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-08 08:27, Andrzej Lawa pisze:
    > A mimo to jakaś skuwrwiała menda trafiła kota.

    niestety non stop trafiam na swojej drodze na przejechane zwierzęta,
    wczoraj naliczyłem 3 koty w tym dwa jeszcze żyły, zabrałem ze sobą, ale
    żona podjęła decyzję o uśpieniu bo nie dało się ich uratować.
    Jak w taki wypadku można mieć szacunek do innych ludzi? Czym taki
    zwierzak zawinił? Jakby baran jeden z drugim jechał w tym miejscu
    przepisowe 50km/h to by w każdej chwili się zatrzymał, a nawet gdyby się
    nie zatrzymał w porę, to przecież obowiązkiem jest udzielenie pomocy
    zwierzakowi a nie zostawienie go na pastwę losu.

    > A jak zwolniłem i zacząłem nieszczęsne zwłoki omijać - i przy okazji
    > sprawdzić, czy może jednak nie zwłoki i da się uratować - jakaś tłusta
    > kurwa zaczęła na mnie trąbić...

    znam ten ból, ja wtedy staje zajmując dwa pasy (chyba że zwierze jest
    prawie na poboczu) zabieram zwierzaka do auta i pędem do domu aby
    sprawdzić czy da się go uratować.

    > Wybaczcie bluzgi, ale ja mam dość buractwa i ślepego pędzenia. Kretynek
    > jeden z drugim przyjedzie może minutę wcześniej - za cenę powodowania
    > zagrożenia i dużo większego zużycia wszystkiego w samochodzie, z paliwem
    > włącznie.

    Niestety od dłuższego czasu propaguje zmianę podejścia do zachowania na
    drodze, ale jak zapewne widziałeś jestem za to krytykowany.

    > Kiedyś jechałem trasą katowicką - ulewa, kałuże takie że DOSŁOWNIE
    > strumień zamiast drogi. Noc, ledwo co widać, jadę zgodnie z limitem i
    > zdrowym rozsądkiem, sygnalizuję zamiar skrętu w lewo - a jakaś inna
    > menda siedzi mi na plecach i pogania! Bo musi nadrobić czas w korku
    > stracony - korku spowodowanym karambolem z winy innego pośpiesznego.

    to są właśnie przykłady tego, że obywatele w tym kraju to w większości
    debile, dlatego też nigdy nie napiszę polak z wielkiej litery.

    --
    krzysiek82