  • Data: 2009-03-27 17:33:29
    Temat: Re: fotoplenery.eu - pytanie do admina/ów
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 09:22:07 +0100, Michał Grzelak napisał(a):

    > Czemuż to od trzech tygodni nie jest archiwizowany wątek "zdjęcie
    > tygodnia"?

    Cześć Michał,

    Faktycznie odkładaliśmy archiwizację zdjęć tygodnia od pewnego czasu a to z
    powodów osobistych. Czekają mnie duże zmiany w życiu i ostatnio pracuję na
    pełnej parze. Wracam późno i wychodzę wcześnie. Dziś wyjątkowo bo już
    jestem w domu. Choć czeka mnie i tak kupa roboty to jak tyko zjem coś to
    zajmę się zdjęciami.

    U Sławka jest tak samo niestety.

    A tak na marginesie, wczytanie zdjęć innych jest niewygodne bo najpierw
    trzeba ich wczytać z własnego konta i później trzeba wejść do panelu
    administracyjnego i zmienić dane dla każdego ze zdjęć. Dlatego gorąco
    polecam wczytanie po samemu. Ułatwialibyście nam sporo wysiłku.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.