  • Data: 2009-03-28 01:11:17
    Temat: Re: fotoplenery.eu - pytanie do admina/ów
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 23:59:55 +0100, MarekF napisał(a):

    Czesc Marek,

    > Jak jest robota to jest tez kasa.

    Jesli ktos oczekuje jakiejs kasy lub robienia interesow z tej zabawy w
    grupie fotograficznej to ten ktos jest niezwykle naiwny. Robimy te strone
    wlasnie po to aby odprezyc sie od robienia kasy ;-)

    > Moze lepiej bedzie nie zajmowanie sie wrzucaniem fotek z watku "zdjecie
    > tygodnia" tylko informowanie na grupie o fotkach ktore zostaly dodane na
    > fotoplenery przez zarejestrowanych uzytkownikow.

    W przestrzeni kilku nastepnych miesiecy bede mial nawet utrudnienia
    techniczne. Ale wczytanie z opoznieniem jest mozliwe. Tylko prosimy o
    cierpliwosc.

    > Bedziecie mieli mniej pracy, a uzytkownicy grupy dysk i tak was(mam
    > nadzieje) lubia, i beda zagladac na fotoplenery.

    Jak fotoplenery nie powstaly dla kasy tak nie powstawly dla lubienia ;-)
    Nie wiazemy waszego lubienia z wczytaniem zdjec. Robimy to co lubimy i
    przestaniemy robic wtedy, kiedy przestaniemy lubic. Z innej strony
    przyznaje, ze na fotoplenerach ostatnio malo sie dzieje a to z powodow
    przeze mnie wymienionych. Wierzymy, ze wyjdziemy z tego kryzysu :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.