  • Data: 2009-06-23 18:39:42
    Temat: Re: fotografowanie z liveview
    Od: "085" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h1r6pp$uk7$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Ostatnio byłem na koncercie w klubie jednego z polskich zespołów.
    > Ludzi było sporo, więc miałem problemy z fotografowaniem z poziomu
    > wizjera.
    > Włączyłem liveview i zaczęły się problemy. Miałem problemy z ustawieniem
    > focusa na obiektach. Gdy fotografuję przez wizjera to widze czerwony
    > punkcik, który ustala mi miejsce ostrzenia/focusa. Natomiast w jaki sposób
    > powinno się posługiwać podglądem liveview i jak dobrać ostrość w takim
    > przypadku.

    socjalizm bohatersko walczy z problemami nieznanymi w innych ustrojach -
    jezeli LV przeszkadza w foceniu, po co kupiles aparat z LV ?
    nie musisz focic z tlumu, ktory determinuje (?) uzywanie LV - chyba
    wszystkie dobre foty koncertowe swiata powstaly z wizjera :]

    jezeli koniecznie chcesz wyczerpac szybciej akumulatory w swoim d5000
    (zgadlem?) ustaw ostrosc z wizjera, wylacz AF, uzywaj LV (jezeli naprawde
    musisz) - wtedy nie bedzie ostrzyl co chwile :]

    zul