  • 11. Data: 2010-03-29 11:03:03
    Temat: Re: fotografowanie w śniegowym plenerze
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Anonymouse pisze:

    > Dlatego napisałem, żeby zrobić próbną fotkę i obserwować histogram.

    A ja wróciłem na CW ;) Czuję to, miałem w analogach itd.
    Na stoku tak było q..sko jasno że w ogóle żadnego komfortu patrzeć w LCD.

  • 12. Data: 2010-03-29 11:09:28
    Temat: Re: fotografowanie w Ĺ>niegowym plenerze
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 29 Mar, 13:03, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > A ja wr ci em na CW ;) Czuj to, mia em w analogach itd.
    > Na stoku tak by o q..sko jasno e w og le adnego komfortu patrze w LCD.

    W analogach to wystarczy słoneczna 16 lub wyliczenie czasu ekspozycji
    z tabeli naświetlań.

  • 13. Data: 2010-03-29 11:22:23
    Od: TomekM <t...@g...com>

> [...]
    > matrycowy, d80, +1.3EV i jedna z moich Sigm dała mi prześwietloną sesję.
    > Prawdopodobnie matrycowy już sam koryguje do tego sniegu. Zdjęcia

    Mój Nikon D3000 chyba zalicza się do tych inteligentnych ;);)
    Na ogół najlepiej pasuje mu 0, czasem nawet na +1/3 mi potrafi
    wyraźnie prześwietlić.
    Lustrzanka Sony A330 za to wymaga ok. +1.0

  • 14. Data: 2010-03-29 11:32:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-03-29 13:22, TomekM pisze:

    > Mój Nikon D3000 chyba zalicza się do tych inteligentnych ;);)
    > Na ogół najlepiej pasuje mu 0, czasem nawet na +1/3 mi potrafi
    > wyraźnie prześwietlić.
    > Lustrzanka Sony A330 za to wymaga ok. +1.0

    Olek E-520 lubi między +0.3 - +1EV

  • 15. Data: 2010-03-29 14:08:33
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 29 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 12:00 *JA* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Zepsuł się telewizorek na plecach aparatu?

    w słońcu widoczność telewizorka jest dość marna.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-03-29 16:07:00

  • 16. Data: 2010-03-29 19:08:36
    Od: Kwiatek <k...@b...kwiatek.eu.org>

    W dniu 29.03.2010 09:31, Heraklit pisze:
    > Możecie udzielić kilku rad, by poprawnie fotografować (nikon d90) w
    > górach (Alpach) przy błękitnym niebie (dużo słońca) i dużej ilości
    > śniegu?

    Wylacz automatyke.

    Pozdrawiam
    AK