  • Data: 2014-11-04 14:56:23
    Temat: Re: fotografowanie w museum cd
    Od: jurski <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moze i nadmiar biurokracji , ale w sumie fotograf moze uzyc statywu.
    >
    > Ja sie zastanawiam jakim prawem pobieraja oplate za zdjecia komercyjne.

    Nie jestem prawnikiem, ale logika podpowiada, że jeśli muzeum ponosi
    koszty wystawiennicze i często bilety tych kosztów nie pokrywają, to
    muzeum chce partycypować w zyskach.
    Analogicznie to że zapłaciłem za bilet na koncert, nie upoważnia mnie do
    wydania albumu z tego wydarzenia.
    Oczywiście chłopski rozum może być na drugim biegunie interpretacji prawnej.

    --
    jurski