    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    <e...@g...com>
    <545535c9$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    Subject: Re: fotografowanie w museum cd
    Date: Sat, 1 Nov 2014 21:30:48 +0100

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:843ef723-0205-4e01-8c85-f58e7a065674@googlegrou
    ps.com...

    > 1. czy zakaz jest sluszny , jakos tam uzasadniony dobrem spolecznym ,
    > interessem muzeum , a moze czyms innym , o czym nie mam pojecia ?
    > 2. Czy zostal gosciu niewlascie poinformowany i uwaza ze powinen moc
    > robic zdjecia , gdyz forma poinformowania byla niewlasciwa , tzn
    > nieskuteczna.

    Trzecia najwazniejsza rzecza jest istnienie delegacji prawnej do
    zabronienia czegokolwiek, a szczególnosci uzywania statywu przez dyrektora
    muzeum. Poszukaj sobie, jak sie skonczylo ustalenie przez Muzeum w
    Pieskowej Skale (chyba) oplaty za robienie zdjec. Wszystko reszta jest
    pochodna. A mam watpliwosc, czy taka delegacja istnieje. Bo jak nie ma, to
    wszystkie Twoje argumenty sa bezprzedmiotowe. Nie mozna nakladac na nikogo
    zakazu, bez delegacji ustawowej.