  • Data: 2014-11-01 22:59:34
    Temat: Re: fotografowanie w museum cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Kosewski p...@m...nowhere ...

    > No jak mi bardzo zależy na odwiedzeniu jakiegoś niezwykle
    > interesującego obiektu, to się mogę czołgać. Mam bardzo małą potrzebę
    > poczucia dumy i samouwielbienia, a bardzo dużą oglądania ciekawych
    > miejsc.

    Przyznaje - niesamowite.
    podałem najbardziej absurdalne zarządzenie jakie przyszło mi do głowy,
    całkowicie niepotrzebne, absurdalne, nic nie dające i nie majace totalnei
    zadnego sensu -a Ty i tak mówisz, ze byś się zastsował?
    Przyznaje - jestem pod wrażeniem.
    Nie wiem czy to wrażenie pozytywne, ale szczęka opadła.

    > U podstaw zdziwienia niektórych osób najwyraźniej leży
    > nieporozumienie. Wchodzisz do muzeum i wydaje Ci się, że ono jest dla
    > Ciebie. Że Ty masz prawo tam wejść, robić zdjęcia, puszczać bąki itp.
    > Bo to muzeum, więc dla ludu! Lud chce wejść z kiełbasą i statywem!
    > A jak jeszcze zapłacisz te 20 euro, to powinni Cię tam w ogóle nosić.

    Inaczej podszedłbym do muzeum prywatnego (wolnosc Tomku), inaczej do
    publicznego.
    W publicznym mam wieksze oczekiwania do braku idiotycznych zasad i
    zachowań.

    > Sorry chłopie. Muzeum ma regulamin, a to jeszcze nie wszystko. Prawie
    > na pewno nie wpuszczą Cię tam w bikini lub w koszulce "jebać Widzew",
    > choć punktów tych nie ma wymienionych explicite w regulaminie.

    Jasne.
    Ale to nie jest bezsensowne zarządzenie - jasne ze w kulturalnym miejscu
    trzeba sie kulturalnie zachowywac.
    ale my rozmawiamy o zachowaniu, które nikomu nie wadzi a straznik sie
    czepia BO TAK!

    > Jeśli którekolwiek z tych wymagań uwłacza Twojej godności, to możesz
    > po prostu do muzeum nie wchodzić. Wszak nie jest to obowiązkowe.

    W bikini nie wejdze.
    Ale czołgać się tez nie bede! Nawet jezeli to bedzie napisane SIC w
    regulaminie! Nawet jak w ustawie!

    > Większość Polaków do muzeów nie chodzi i nie ma takich problemów. :D

    To jest argument? Za czym?