  • 11. Data: 2009-10-05 15:44:19
    Temat: Re: fotografowanie vs. wzbudzanie ciekawych min
    Od: "Netman" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:had076$pl4$2@inews.gazeta.pl...
    > Cześć wszystkim

    > Pewien znany fotograf (ale teraz nie pamiętam nazwiska) w trakcie sesji
    > fotograficznej z premierem Churchillem (w czasie II wojny) wyrwał
    > premierowi cygaro z ust - i pstryk.
    > Po czym wyjaśnił, że zrobił to, aby na twarzy ofiary pojawiło się
    > odpowiednio mocne wzburzenie.
    > Churchil słuchając wyjaśnień uśmiechnął się - pstryk!
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > Janek (sygnaturka zastępcza)

    A faktycznie słyszałem o tym:)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-10-05 20:55:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > nie mozliwe zeby zrobić dobre zdjecie heliosem... naprawde nie mozliwe
    A nie, mnie sie parę udało - po przymknięciu oczywiście, co z kolei wyklucza
    raczej portretówkę. Ale kolega robi portrety jakimś manualem, naprawde jakoś
    nie zainteresowałem się co to za obiektyw. Ale zainteresuję się, zobaczymy
    się pewnie w weekend.

    --
    Yogi(n)